انتها نشست کمیسیون مشترک برجام، روسیه: طرفین از پیشرفت مذاکرات رضایت دارند

به گزارش سفر به هند، رئیس هیات روسیه در مذاکرات کمیسیون مشترک برجام گفت که اعضای شرکت کننده از پیشرفت در مذاکرات پیرامون برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای رضایت دارند.

انتها نشست کمیسیون مشترک برجام، روسیه: طرفین از پیشرفت مذاکرات رضایت دارند

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخائیل اولیانوف سفیر و نماینده دائم روسیه نزد سازمان های بین المللی مستقر در وین روز شنبه در توئیتی نوشت:

طرف های شرکت نماینده اراده خود را برای تکمیل فرایند مذاکرات ابراز کردند. کمیسیون کارشناسان در گروه های برطرف تحریم ها و مسائل هسته ای را مکلف کرد تا به فعالیت های خود عصر امروز، یکشنبه و هفته آینده ادامه داده تا زمان از دست نرود و در زمینه احیای برجام پیشرفت های بیشتری را حاصل نمایند.

لازم به ذکر است که جلسه کمیسیون مشترک برجام که ساعتی پیش در سطح معاونین با حضور هیأت های ایران و گروه 1+4 در گرندهتل وین شروع شده بود، خاتمه یافت.

حاضرین در این نشست به آنالیز فرایند گفت وگوها در روزهای گذشته پرداخته و گزارش گروه های کارشناسی در مورد حوزه های تحریم و هسته ای را دریافت کردند.

در این نشست مقرر شد گفت وگوهای دو و چندجانبه و همچنین رایزنی های فنی در روزهای آینده ادامه یافته و در صورت احتیاج کمیسیون مشترک بار دیگر تشکیل جلسه دهد.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 950

به "انتها نشست کمیسیون مشترک برجام، روسیه: طرفین از پیشرفت مذاکرات رضایت دارند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها نشست کمیسیون مشترک برجام، روسیه: طرفین از پیشرفت مذاکرات رضایت دارند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید