خبرنگاران مذاکره هیات ایرانی با نمایندگان روسیه و چین

به گزارش سفر به هند، تهران-خبرنگاران- هیات های ایرانی و روسیه و چین با یکدیگر رایزنی کردند.

خبرنگاران مذاکره هیات ایرانی با نمایندگان روسیه و چین

با ما همراه باشید و با تور چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش روز آدینه خبرنگاران از وزارت امور خارجه، روسای هیات های مذاکره نماینده روسیه و چین با حضور در محل اقامت سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر خارجه و رییس هیات مذاکره نماینده کشورمان، در نشستی سه جانبه به بحث و رایزنی پرداختند.

در ادامه رایزنی های هیأت های ایران و 1+4 در وین، صبح امروز - آدینه - رؤسای سه هیأت اروپایی (آلمان، انگلیس و فرانسه) در جلسه ای مشترک با سید عباس عراقچی معاون سیاسی وزیر امور خارجه و رئیس هیأت مذاکره نماینده کشورمان، ملاقات و گفت و گو کردند.

عراقچی و انریکه مورا معاون دبیرکل سرویس اقدام خارجی اتحادیه اروپا هم قرار است امروز ملاقات نمایند.

مورا دیروز بیان نمود که با وجود حادثه هفته گذشته در سایت هسته ای نطنز و تصمیم مقابله ای ایران برای غنی سازی 60 درصد، اعضای برجام همچنان آمادگی دارند تا مذاکرات پیشرفت کند.

وی در توئیتی اضافه نمود که گروه 1+4 در راستای اهداف سابق یعنی، الحاق دوباره آمریکا به برجام و اجرای کامل این توافق، سرگرم رایزنی هستند.

همزمان با ملاقاتهای دو و چندجانبه در سطح روسای هیأت ها، نشست های فنی در سطح کارشناسی در دو حوزه تحریم ها و مسائل هسته ای نیز ادامه دارد.

منبع: ایرنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 945

به "خبرنگاران مذاکره هیات ایرانی با نمایندگان روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مذاکره هیات ایرانی با نمایندگان روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید