وزیر کشور راهی منطقه ها سیل زده شرق هرمزگان و جنوب کرمان شد

به گزارش سفر به هند، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با استقبال استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد تا از نزدیک شرایط منطقه ها شهری و روستایی را که بر اثر سیل دچار آسیب دیدگی شدید شده اند را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه مساعدت های لازم به عمل آورد.

وزیر کشور راهی منطقه ها سیل زده شرق هرمزگان و جنوب کرمان شد

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، احمد وحیدی وزیر کشور دقایقی پیش با استقبال استاندار هرمزگان وارد بندرعباس شد.

وی پس از ورود به بندرعباس راهی منطقه ها سیل زده هرمزگان در شرق این استان شد تا از نزدیک شرایط منطقه ها شهری و روستایی را که بر اثر سیل دچار آسیب دیدگی شدید شده اند را مورد بررسی قرار داده و در این زمینه مساعدت های لازم به عمل آورد.

وزیر کشور قرار است پس از حضور در منطقه ها سیل زده هرمزگان راهی منطقه ها سیل زده جنوب استان کرمان شود.

سیل ویرانگر هفته جاری، تمام منطقه ها هرمزگان را در برگرفت و خسارت های فراوانی به زیرساخت ها شامل آب برق مخابرات، راه، پل ها، واحدهای مسکونی و کشاورزی وارد کرد.

براساس اعلام هواشناسی هرمزگان، میناب با 272 و رودان با 176 میلی متر بیشترین بارش ها را داشتند که آسیب بسیاری متحمل شدند و این بارش ها موجب آبگرفتگی و جاری شدن سیلاب در برخی منطقه ها شهری و روستایی و خسارت به زیرساخت های عمومی شده است.

با توجه به وسعت آبگرفتگی به ویژه در منطقه شهری میناب، تیم های مدیریت بحران استانداری و تیم های امدادی جمعیت هلال احمر هرمزگان از ساعت اولیه وقوع سیل در منطقه حضور دارند و مشغول خدمات رسانی هستند.

بیش از یک هزار منزل در 30 محله این شهرستان در جریان بارندگی روزهای اخیر دچار آبگرفتگی شد.

در پی بارندگی های چند روز اخیر، حجم ذخیره آب سدهای استان که خالی و رو به پایان بود، به بیش از 91 درصد رسیده و در حال حاضر 100 درصد آبگیری کامل شد

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 خرداد 1401 بروزرسانی: 30 خرداد 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1424

به "وزیر کشور راهی منطقه ها سیل زده شرق هرمزگان و جنوب کرمان شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر کشور راهی منطقه ها سیل زده شرق هرمزگان و جنوب کرمان شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید