تورهای ویژه نوروزی آمریکا: هشدار سناتور آمریکایی به آمازون برای مقابله با دروغ های کرونایی

به گزارش سفر به هند، الیزابت وارن سناتور آمریکایی به شرکت آمازون هشدار داد که باید برای مقابله با انتشار اخبار دروغ در خصوص ویروس کرونا کوشش های بیشتری انجام دهد.

تورهای ویژه نوروزی آمریکا: هشدار سناتور آمریکایی به آمازون برای مقابله با دروغ های کرونایی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تورهای ویژه نوروزی آمریکا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور آمریکا از نیویورک، واشنگتن، لس آنجلس، سان فرانسیسکو و لاس وگاس دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

یک ماه قبل از شروع تعطیلی های مربوط به ویروس کرونا در غرب آمریکا در مارس سال 2020، شرکت آمازون قول داد از فروش و ارسال محصولاتی که در آنها ادعاهایی دروغ در خصوص درمان ویروس کرونا مطرح شده، جلوگیری کند. اما بعضی از این کالاها باز هم به وسیله آمازون ارسال شدند.

آنالیز ها نشان می دهد هنوز هم به وسیله شرکت آمازون کالاهایی به فروش می رود که حاوی اطلاعات دروغ در خصوص ویروس کرونا و واکسن های آن هستند. این کالاها هنوز در صورت جستجو در آمازون به سهولت در دسترس قرار می گیرند و این امر موجب خشم الیزابت وارن سناتور آمریکایی شده است.

از جمله این اقلام عرضه شده می توان به کتاب هایی اشاره نمود که در آنها دروغ های متنوعی در خصوص واکسن های کرونا و نحوه درمان این ویروس وجود دارد. آمازون حتی یک از این کتاب ها را به اسم پرفروش برچسب زده و عملاً به نفع آن تبلیغ می نماید.

خانم وارن با ارسال نامه ای برای اندی جیسی مدیر عامل آمازون از وی خواسته تا هر چه سریع تر در الگوریتم های آمازون بازنگری نموده و اقلام و کالاهای این چنینی را از سایت مذکور حذف کند.

وی ضرب الاجلی 14 روزه را بدین منظور معین نموده تا چنین کالاهایی دیگر به وسیله آمازون در دسترس مشتریان قرار نگیرد. او بعلاوه از وارن خواسته تا سیاست های آمازون در خصوص این محصولات را به وضوح بیان کند و اقدامات آمازون برای مقابله با آنها را هم بیان کند.،مهر

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1400 بروزرسانی: 18 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1141

به "تورهای ویژه نوروزی آمریکا: هشدار سناتور آمریکایی به آمازون برای مقابله با دروغ های کرونایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورهای ویژه نوروزی آمریکا: هشدار سناتور آمریکایی به آمازون برای مقابله با دروغ های کرونایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید