تورنتو؛ بزرگترین قطب تکنولوژی در امریکای شمالی برای مهاجران؟

به گزارش سفر به هند، اگر نگاهی به آگهی های شغلی شرکت های بزرگ امریکایی که در حوزه تکنولوژی فعال هستند بیندازیم، می بینیم که محل اشتغال بیشتر آنها در تورنتو نام شده است. شرکت آمازون تنها ظرف دو هفته اخیر 20 موقعیت شغلی در تورنتو آگهی کرده است. مایکروسافت هم در سپتامبر 2020 دفاتر مرکزی تازه در تورنتو افتتاح خواهد کرد و انتظار می رود که تا سال 2022، 500 شغل تمام وقت و 500 فرصت شغلی برای کارآموزی ایجاد کند. علاوه بر این، ظرف سال های اخیر، تورنتو خیلی از استعدادها را جذب کرده است. بین سال های 2013 و 2018 ، 80100 شغل در تورنتو در حوزه تکنولوژی ایجاد شده است و هم 22466 مدرک اعطا شده است.

تورنتو؛ بزرگترین قطب تکنولوژی در امریکای شمالی برای مهاجران؟

شرکت های امریکایی سیستم مهاجرتی کانادا را به امریکا ترجیح می دهند

حدود دو سوم (65 درصد) شرکت های امریکایی که در نظرسنجی اخیر شرکت کرده اند گفته اند که سیاست های مهاجرتی کانادا را به سیاست های مهاجرتی امریکا ترجیح می دهند و بیش از نیمی از آنها اعلام کرده اند که به رفتن به کانادا فکر می کنند یا تا کنون این کار را انجام داده اند.

فرایند اعطای ویزای کار کانادا

راستا مهاجرتی Global Talent یا استعداد جهانی راستای است برای استخدام سریع کارگران ماهر خارجی. کانادا این راستا مهاجرتی را در سال 2017 و با هدف اعطای ویزای کار به متقاضیان واجد شرایط ظرف دو هفته رونمایی کرد. راستا مهاجرتی استعداد جهانی دارای دو زیرمجموعه است:

  • دسته A به افرادی مرتبط است که از کارفرمایی که نام او در فهرستی تعیین آورده شده انتخاب می شود. نمونه ای از یک نهاد که در این دسته قرار می گیرد، سازمان غیرانتفاعی MaRS Discovery District واقع در تورنتو تحقیقات فناوری و پزشکی را که بودجه دولتی دارند را تجاری سازی می کند.
  • دسته B مختص افرادی است که در مشاغلی تعیین دارای مهارت و پرتقاضا هستند؛ مشاغلی نظیر طراحی وبسایت، مهندسی کامپیوتر و تحلیل دیتا.

طی دو سال گذشته بیش از 24000 نفر از این طریق به کانادا آمده اند.

انتاریو در را به روی کارگران ماهر خارجی گشوده است

کارگران ماهر خارجی که مایل هستند در تورنتو اقامت کنند می توانند از طریق یکی از دسته های برنامه مهاجرت استانی انتاریو اقدام کنند. راستا مهاجرتی اولویت سرمایه انسانی یکی از این زیرمجموعه هاست که تحت مدیریت برنامه مهاجرت استانی انتاریو کار می کند.

برنامه مهاجرت استانی انتاریو در ماه آگوست دو پذیرش مختص شاغلان بخش تکنولوژی برگزار کرده است. حد اقل امتیاز متقاضیان منتخب این پذیرش ها در سیستم جامع رتبه بندی بین 435 و 458 بوده است. شغل های مهندسی نرم افزار و طراحی وبسایت در بین مشاغل واجد شرایط این پذیرش ها بوده اند.

به خدمات اخذ ویزای تحصیلی بورسیه اخذ اقامت دائم نیاز دارید؟

فرم ارزیابی تکمیل کنید!

منبع: ویزا موندیال
انتشار: 14 شهریور 1400 بروزرسانی: 14 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1137

به "تورنتو؛ بزرگترین قطب تکنولوژی در امریکای شمالی برای مهاجران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تورنتو؛ بزرگترین قطب تکنولوژی در امریکای شمالی برای مهاجران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید