چطور برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

به گزارش سفر به هند، شرایط مهاجرت به کانادا چیست؟ با چه مقدار پول می توان برای مهاجرت کانادا اقدام کرد؟ آیا با ویزای تحصیلی یا کاری می توان اقامت دائم کانادا را گرفت؟ و ده ها سوال از این قبیل در ذهن تمام افرادی که به مهاجرت کانادا فکر می نمایند وجود دارد. در این مطلب می کوشیم به تعدادی از این سوالات پاسخ دهیم.

چطور برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟

اگر علاقمند به سفر با بهترین قیمت تور کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم تور کانادا از تورنتو، مونترال و آبشار نیاگارا دیدن کنید و بهترین تجربه سفر را داشته باشید.

از آنجایی که موضوع مهاجرت به عنوان یکی از بزرگترین تصمیمات افراد در طول زندگی تلقی می گردد، لازم است تا متقاضیان علاوه بر کسب اطلاعات لازم جهت سپری کردن این مراحل، به آنالیز همه جوانب آن نیز بپردازند. امروزه کشور کانادا نیز با فراهم کردن بستر مناسب برای افراد از جهت زندگی، کار، تحصیل و…، یکی از پرطرفدار ترین کشورهای دنیا برای مهاجرت به شمار می رود و افراد بسیاری خواستار مهاجرت به کانادا هستند تا بتوانند به طریقی اقامت دائم کانادا را نیز بدست آورند و زندگی خود و خانواده شان را تضمین کنند.

به همین منظور لازم است تا متقاضیان قبل از آغاز فرایند مهاجرتی، با تحقیق و آنالیز شرایط مهاجرت به کانادا، با شناخت کامل، فرایند اقامت و مهاجرت خود به این کشور را مهیا کنند.

برای مهاجرت کانادا از کجا آغاز کنیم؟

مهاجرت به کانادا نیز همانند دیگر کشورها مستلزم سپری کردن یکسری مراحل و شرایط خاصی است که در زیر به توضیح آن می پردازیم. با ما همراه باشید…

1- آنالیز و انجام تحقیقات لازم جهت شناخت بیشتر

در ابتدای امر برای آشنایی بیشتر با فرآیند مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا، بهتر است تا متقاضیان با پرس وجو از افراد باتجربه و یا سایت های معتبر مهاجرتی، اطلاعات لازم را دریافت کنند. مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 همیشه متقاضیان علاقه مند را در تمامی مراحل مهاجرتی هدایت و همراهی می کنند. برای کسب اطلاعات درباره شرایط مهاجرت به کانادا آتلانتیک 724 به وبسایت موسسه مراجعه نمایید.

2- انتخاب راه های مهاجرت به کانادا

امروزه دولت کانادا به دلیل روبرو شدن با کمبود نیروی جوان و افزایش فرایند کهنسالی در جمعیت، کوشش می نماید تا با ارائه روش های مختلف مهاجرتی، متقاضیان خارجی از سراسر دنیا را جهت زندگی، تحصیل، کار و… جذب نماید.

به همین منظور بسیار مهم است تا متقاضیان با شناخت انواع راه های مهاجرت به کانادا، بسته به توانایی و احتیاج خود، مناسب ترین روش را انتخاب کنند.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله کار

ویزای کاری از جمله بهترین روش های مهاجرت به کانادا است که متقاضیان می توانند برای دریافت اقامت کانادا، به وسیله 4 برنامه اکسپرس اینتری، مهاجرت استانی (PNP)، خود اشتغالی و نیروی کار ماهر فدرال اقدام کنند.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله تحصیل

در صورت برخورداری از شرایط لازم جهت ادامه تحصیل، متقاضیان می توانند از این روش برای مهاجرت به کانادا و دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله سرمایه گذاری

سرمایه گذاری یکی دیگر از پرمتقاضی ترین و طولانی ترین راه های مهاجرت به کانادا است که به متقاضیان این امکان را می دهد تا پس از مشخص نوع سرمایه گذاری با یاری 4 روش کارآفرینی، برنامه فدرال، مهاجرت استانی و مهاجرت به استان کبک، اقامت کانادا را دریافت نماید.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله خود اشتغالی

متقاضیان در صورت داشتن تخصص و توانایی ایجاد کسب و کار جدید می توانند به وسیله ویزای خود اشتغالی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله اسپانسرشیپ (والدین یا همسر)

اسپانسرشیپ نیز از دیگر روش های مناسبی است که افراد مقیم در کانادا می توانند از ان برای مهاجرت و دریافت اقامت دائم کانادا همسر و یا والدین خود استفاده کنند.

  • مهاجرت به کانادا به وسیله استارتاپ کانادا

ویزای استارتاپ کانادا یکی از آسان ترین روش های مهاجرت به کانادا و اخذ اقامت تضمینی است که متقاضیان دارای یک ایده خلاق و نو می توانند با اثبات طرح خود و سرمایه گذاری در کانادا، اقامت دائم این کشور را نیز دریافت کنند.

البته متقاضیان در صورت نداشتن شرایط و تخصص های لازم می توانند به وسیله روش های دیگری نیز همچون پرستار خانگی، پناهندگی، حامی اقتصادی و… برای مهاجرت و اقامت کانادا اقدام کنند.

3- جمع آوری مدارک لازم برای مهاجرت کانادا

پس از انتخاب مناسبترین روش مهاجرت به کانادا، حال لازم است تا متقاضیان برای دریافت ویزا و اخذ اقامت دائم کانادا، مدارک زیر را تهیه نماید:

  • مدارک شناسایی
  • اسناد بانکی جهت برخوردای از تمکن اقتصادی
  • ارائه فرم های اطلاعات شخصی و خانوادگی جهت دریافت ویزای کانادا
  • مدارک تحصیلی
  • مدارک شغلی
  • مدارک مربوط به ازدواج

البته منظور از مدارک لیست شده در بالا، مدارک کلی مورد احتیاج برای مهاجرت به کانادا است و ممکن است این مدارک بسته به روش مهاجرتی، از شرایط متفاوت تری برخوردار باشند. برای اطلاعات بیشتر به وبسایت اداره مهاجرت کانادا مراجعه کنید.

4- مشاوره با یک وکیل حقوقی آشنا با امور مهاجرتی جهت اخذ ویزا و اقامت کانادا

5- پرداخت هزینه های مهاجرت به کانادا

جهت مهاجرت، متقاضیان لازم است تا ضمن پرداخت هزینه های مربوط به هریک از روش های مهاجرت به کانادا، هزینه های مربوط به مراحل دریافت ویزا، همچون آنالیز مدارک، سفارت کانادا و انگشت نگاری (بیومتریک) را نیز پرداخت کنند.

6- اخذ ویزا جهت مهاجرت به کانادا

7- دریافت شماره ملی کانادا (Social Insurance Number-SIN)

همچنین برای مهاجرت به کانادا، به نکات زیر توجه نمایید:

  • برای داشتن شرایط بهتر در هنگام مهاجرت به کانادا، برخورداری از دانش زبان انگلیسی و فرانسوی بسیار لازم است.
  • آشنایی با فرهنگ آداب و رسوم شهفرایندان کانادایی و قوانین دولتی نیز از جمله مواردی است که لازم است قبل اقدام به مهاجرت و اخذ اقامت دائم کانادا مورد توجه قرار بگیرد.
  • در ضمن توصیه می گردد که با شناخت کامل و آنالیز تمامی شرایط زندگی در کانادا (همچون شرایط آب و هوایی، شرایط تحصیلی، شغلی، هزینه زندگی، هزینه اجاره خانه و…) جهت مهاجرت و اقامت این کشور اقدام نمایید.

چنانچه قصد مهاجرت به کانادا را دارید، می توانید به وسیله مشاوران موسسه مهاجرتی آتلانتیک 724 (atlantic724.com) جهت سپری کردن فرایند مهاجرتی، دریافت ویزا و اقامت دائم کانادا، اطلاعات لازم را کسب نمایید.

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 314

به "چطور برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چطور برای مهاجرت به کانادا اقدام کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید