خبرنگاران خودکفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی کمیته امداد باشد

به گزارش سفر به هند، ایلام - خبرنگاران - سرپرست استانداری ایلام گفت: ایجاد اشتغال یکی از ضرورت های مهم برای هر خانواده است بنابراین توانمند سازی و خودکفایی مددجویان باید همچنان در اولویت کمیته امداد قرار گیرد.

خبرنگاران خودکفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی کمیته امداد باشد

به گزارش خبرنگاران، محمد نوذری روز شنبه به مناسبت هفته احسان و نیکوکاری در ملاقات با مدیرکل و اعضای شورای مدیران کمیته امداد ایلام با قدردانی از خدمات این نهاد اضافه نمود: یکی از فعالیت های برجسته کمیته امداد که با توجه به شرایط کرونایی و مسائل مالی صورت گرفت اجرای رزمایش یاری مومنانه بود که کمیته امداد به خوبی به این مقوله ورود پیدا کرد و خدمات ارزنده ای به قشر نیازمند جامعه ارائه داد.

وی همچنین با اشاره به وجود آسیب های اجتماعی در جامعه گفت: با توجه به اینکه امروزه به دلیل مسائل مالی شاهد آسیب هایی در جامعه هستیم قشر مددجوی کمیته امداد کمترین آسیب ها را در این زمینه داشته و ورود کمیته امداد به مسائل اجتماعی و آسیب های مددجویان باید یکی از اولویت های این نهاد باشد.

نوذری با عنوان اینکه در دین اسلام هیچ چیزی ارزشمند تر از خدمت به خلق خدا نیست، گفت: همه ما وظیفه داریم در این شرایط سخت مالی گره از کار نیازمندان بگشایم و کمیته امداد در این زمینه نیز اقدامات بسیار ارزشمندی داشته است.

وی با عنوان اینکه در فرایند یاری رسانی به قشر نیازمند، حفظ کرامت و عزت نفس آنها بسیار مهم است، توضیح داد: بهترین شیوه این است که یاری کردن به نیازمند در خفا صورت گیرد و به شکلی یاری گردد که کسی متوجه نگردد.

سرپرست استانداری ایلام با بیان اینکه کمیته امداد در استان ایلام منشاء خدمات بسیار فراوانی بوده است و ما همپای مردم قدرشناس این استان قدردان کوشش و زحمات این عزیزان هستیم، اضافه نمود: امروز در شرایط خاص کنونی که کشور با تحریم های ناجوانمردانه روبرو است از طرفی کرونا هم مزید بر علت شده باید دستگیری از اقشار ضعیف و کم درآمد جامعه مد نظر قرار گیردو

نوذری در ادامه با اعلام حمایت از برنامه های کمیته امداد استان گفت: در این راستا در کوشش هستیم در نقاط محروم استان ذیل قرارگاه محرومیت زدایی استان با جذب و مشارکت ارگان ها و نهادها و بنیادهای قدرتمند کشور به همراه کمیته امداد اقدامات قابل توجهی انجام گردد.

سرپرست استانداری ایلام در خاتمه با اشاره به تعهداتی که حوزه دولت در زمینه تامین مسکن مددجویان کمیته امداد استان و سایر خدمات به آنها داشته ابراز امیدواری کرد این تعهدات عملیاتی شوند.

14 تا 20 اسفند ماه به عنوان هفته احسان و نیکوکاری نامگذاری شده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 فروردین 1400 بروزرسانی: 6 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 869

به "خبرنگاران خودکفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی کمیته امداد باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران خودکفایی مددجویان همچنان اولویت اصلی کمیته امداد باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید