تور تایلند ارزان: راهکار جالب تایلندی ها برای جذب توریست

به گزارش سفر به هند، آژانس های سفر درچیانگ مای تایلند به افرادی که بتوانند اطلاعاتی ارائه نمایند که منجر به دستگیری منتشرنمایندگان شایعات درباره شرایط کرونا در این منطقه گردد جایزه می دهند. با نگرانی از اینکه چنین اخبار نادرستی می تواند گردشگری سونگ کران در این شهر شمالی را به خطر بیندازد، کسب وکارها گرد هم آمده اند تا کوپن هایی به ارزش 50000 بات ارائه دهند.

تور تایلند ارزان: راهکار جالب تایلندی ها برای جذب توریست

با تور تایلند ارزان از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

توریسم: طبق گزارش رسانه ملی تایلند ،اپراتورهای گردشگری درباره خبری در شبکه های اجتماعی که مدعی شده قدم به قدم چیانگ مای تحت خطرکروناست عصبانی هستند.پس از دو سال جدال با پاندمی کسب و کارها صاحبان مشاغل مصمم هستند تا به هر شایعه ای که باعث ترس گردشگران گردد و اقتصاد محلی را به خطر بیاندازد خاتمه دهند.

انجمن تجارت توریستی چیانگ مای قبلاً گزارشی را در رابطه با این پست رسانه های اجتماعی به پلیس ارائه نموده است. مدیر آمنارت دوانگسینگ می گوید که مشاغل محلی با ارائه کوپن های هدیه به ارزش بین 30000 تا 50000 بات موافقت نموده اند که شامل محل اقامت، کرایه ماشین، رستوران ها و اسپا می گردد. آمنارت هشدار می دهد که پلیس بعلاوه هر کسی را که اطلاعات نادرست آنلاین منتشر کند، دستگیرخواهد کرد.

لازم به ذکر است تایلند که تدریجی و در ابتدا با مقرراتی سختگیرانه، پذیرش مسافران و گردشگران خارجی را شروع کرد، از اول ماه فوریه 2022 برابر با 12 بهمن ماه 1400 بیشتر محدودیت ها را لغو کرد. از همین رو، وراووت پونگ پراپاپانت، سفیر تایلند در ایران پیش از نوروز، در جمع شماری از آژانس های گردشگری بیان کرد که از اول ماه فوریه (12 بهمن ماه) مسافران واکسینه شدۀ ایرانی می توانند در قالب طرح Test and Go بدون احتیاج به قرنطینه های طولانی به این کشور سفر نمایند.

او بعلاوه گفت: اگر مدارک مسافر به ویژه برای سفر در دوران کرونا کامل باشد، این سفارت در تهران یک روزه ویزا صادر می نماید که فکر نمی کنم سریع تر از این زمانی وجود داشته باشد.

پونگ پراپاپانت یادآور شد: در دو سال گذشته جهان روزهای سختی را به علت پاندمی کووید گذرانده که سفرهای بین المللی را به شدت تحت تاثیر قرار داده و تعداد مسافران میان دو کشور ایران و تایلند نیز میزان قابل توجهی کاهش داشته است. اینک با کوشش دولت ایران و همکاری مردم در مبازره با ویروس کووید- 19 تعداد مبتلایان تحت کنترل قرار گرفته است. این شرایط، موقعیتی را فراهم نموده که با همکاری بانکوک راه های ورود مسافر به تایلند هموار شده است.

به گزارش خبرنگاران ، شهر زیبا و آرام چیانگ مای مقصدی ایده آل برای علاقمندان به فضای باز است. این شهر به وسیله پارک های ملی، آبشارها و کوه های پر از معابد تاریخی، احاطه شده و بلندترین کوه تایلند نیز در این شهر قرار گرفته است. چیانگ مای شهری مالی است و هزینه ها در آن زیاد بالا نیست. این شهر هم چنین مرکز چندین پناهگاه فیل است که در دامنه کوه ها جا گرفته اند.

https://thethaiger.com/news/chiang-mai/reward-offered-for-reporting-people-who-spread-fake-covid-news-in-chiang-mai

منبع: توریسم آنلاین
انتشار: 29 فروردین 1401 بروزرسانی: 29 فروردین 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1368

به "تور تایلند ارزان: راهکار جالب تایلندی ها برای جذب توریست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور تایلند ارزان: راهکار جالب تایلندی ها برای جذب توریست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید