تور لحظه آخری تایلند: در سفر به تایلند مراقب حیوانات باشیم

به گزارش سفر به هند، حمایت از حیوانات در سفر به تایلند

مباحث مربوط به گردشگری حیوانات، روی تاریکی نیز دارند و یک مسافر مسئولیت پذیر باید در پی گزینه های جایگزین باشد. بعلاوه قوانین کلی تری برای یاری به مسئولیت پذیر بودن در سفر وجود دارد که با کمی جست و جو می توانید این نکات را بخوانید تا بتوانید تاثیر منفی کمتری بر روی محلی که از آن بازدید می کنید بگذارید. با خبرنگاران همراه باشید:

تور لحظه آخری تایلند: در سفر به تایلند مراقب حیوانات باشیم

با تور لحظه آخری تایلند از زیباترین کشور جنوب شرقی آسیا دیدن کنید و شهرهای زیبای بانکوک، پوکت و پاتایا تایلند را ببینید.

فیل سواری

اگر همواره رویای سواری بر یکی از این موجودات باابهت را داشته اید، بهتر است درباره این که چگونه باید با آن ها رفتار گردد و به چه چیزهایی احتیاج است تا اراده یک فیل برای سواری دادن به انسان ها درهم شکسته گردد، اندکی مطالعه کنید. این صنایع بسیار ناراحت نماینده هستند و در جنوب شرقی آسیا این صنایع پابه پای گردشگری رشد یافته اند. به صورت سنتی در تایلند از فیل ها برای کارهای سخت استفاده می شد و مواردی مانند پاک سازی راه ها و جنگل ها به وسیله این حیوانات انجام می پذیرفت. حال امروزه به وسیله گردشگری پول بیشتری به دست می آید ولی این امر به کار کشیدن بیش ازحد و سوءاستفاده از حیوانات منتهی شده است. اگر از آن سوی ماجرا به این قضیه نگاه کنیم، تأمین غذای فیل ها بسیار هزینه بر است و گردشگری (ازجمله فیل سواری) به فیل بانان یاری می کند که بتوانند به صورت مناسبی از فیل های خود مراقبت نمایند. این شرایط یک موقعیت پیچیده و بغرنج است ولی با این وجود گزینه هایی برای انتخاب وجود دارد. مراکز امنی در کامبوج و تایلند وجود دارند که به گردشگران امکان تعاملی سالم و بی خطر با حیوانات را می دهند. گردشگران عاشق تجربه های این چنینی که مسئولیت پذیرانه باشد هستند. این مراکز با ایجاد یک خانه و یک زندگی آرام برای فیل ها، کاری فوق العاده را انجام می دهند. برای این که بتوانید برنامه سفر خود را تنظیم کنید نیز می توانید به بنیاد نجات فیل ها مراجعه کنید.

در آغوش گرفتن ببرها

این عرصه اندکی عجیب تر است. دو منطقه در تایلند وجود دارند که چنین تجربه ای را به شما ارائه می نمایند که یکی ساختمان ببر در بانکوک و دیگری پادشاهی ببرها در نزدیکی چیانگ مای است. شما نباید به سراغ ساختمان ببر بروید؛ شبکه نشنال جئوگرافی یک برنامه انحصاری درباره بازار سیاه ببرها (این حیوانات به خاطر استخوان هایشان به عنوان یک کالای محبوب در بازار چین فروخته می شوند) فراوری و پخش نموده است. قلمرو ببرها در نزدیکی چیانگ مای مدعی است که به باغ وحش های مختلف در دنیا یک ببر بال تحویل می دهد؛ البته این ببر باید برای زندگی در این پارک پیر به حساب بیاید تا به یک باغ وحش منتقل گردد. تابه حال شکایتی از آن ها ثبت نشده است و ببرهای حاضر در این محل نیز شادتر به نظر می رسند و گویا به شرایط تغذیه آن ها نیز بهتر رسیدگی شده است. نکته منفی این مرکز برای من این است که آن ها هیچ مورد باارزش آموزشی ارائه نمی نمایند ولی به نظر نمی رسد که بر اساس استانداردهای غیراخلاقی عمل نمایند. قبل از این که بخواهید به سفر بروید اندکی درباره آن تحقیق کنید تا بدانید که دوست دارید چه شرایطی را تجربه نمایید.

منبع: الی گشت
انتشار: 9 اسفند 1400 بروزرسانی: 9 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1327

به "تور لحظه آخری تایلند: در سفر به تایلند مراقب حیوانات باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور لحظه آخری تایلند: در سفر به تایلند مراقب حیوانات باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید