تحریم ها علیه روسیه اثربخش نیست

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، پیتر آلتمایر وزیر اقتصاد آلمان در سخنانی در مورد اثربخشی تحریم ها علیه روسیه ابراز تردید کرد.

تحریم ها علیه روسیه اثربخش نیست

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

وزیر اقتصاد آلمان در در این باره گفت: هیچ موردی را سراغ ندارم که کشوری مانند روسیه با مشابه آن به واسطه تحریم ها در گذشته رفتار خود را تغییر داده باشد. اعمال تحریم و محدودیت احتمالا به تشدید سیاست منجر خواهد شد.

وی همزمان اعمال تحریم ها علیه روسیه به دلیل شرایط آلکسی ناوالنی از منتقدان دولت این کشور را بعید ندانست.

این در حالیست که بیمارستان شاریتی واقع در برلین دیروز دوشنبه گفت که سلامتی آلکسی ناوالنی (از منتقدان دولت روسیه) بهبود یافته است. به گفته پزشکان این بیمارستان، بیمار از کما خارج شده و از تنفس مصنوعی نیز جدا شده است.

گفتی است، برلین پیشتر و بدون ارائه هر گونه سند و مدرکی روسیه را در مورد مسمومیت ادعائی ناوالنی با ماده ای شیمیائی مسئول دانسته بود؛ ادعائی که از سوی روسیه قویاً رد شد.

آلکسی ناوالنی چندی پیش بر اثر مسمومیت به کما رفت و همین امر موجب شده تا کشورهای غربی بهانه جدیدی را برای انتقاد از روسیه به دست آورده و هجمه تبلیغاتی گسترده ای را علیه مسکو به راه بیندازند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 آبان 1399 بروزرسانی: 1 آبان 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 557

به "تحریم ها علیه روسیه اثربخش نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تحریم ها علیه روسیه اثربخش نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید