برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

به گزارش سفر به هند، پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و میانه چین برگزار گردید.

برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران از روابط عمومی سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران، همزمان با پنجاهمین سالگرد روابط دیپلماتیک ایران و چین، پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و میانه چین (CISMEF) در گوانجو برگزار گردید.

در این نمایشگاه که با همکاری سرکنسولگری کشورمان در گوانجو برپا شد، شرکت شهرک های صنعتی قم به اسم استان تعیین، مسئولیت برگزاری پاویون جمهوری اسلامی ایران را برعهده داشت و 25 شرکت ایرانی در فضایی به گستره 400 مترمربع در آن حضور یافتند.

بخش خصوصی ایران شامل واحد های صنعتی از استان های بوشهر، خراسان رضوی، فارس، قم، کرمان، هرمزگان و یزد در حوزه فرش و دست بافته ها، صنایع دستی، صنایع غذایی از جمله زعفران، انجیر، پسته، خرما، شیلات و گلاب، پیمانکاری فرعی (SPX)، چرم از جمله کیف و کفش، سنگ، مواد معدنی و محصولات آرایشی و بهداشتی در رویداد نمایشگاهی امسال حضور داشتند.

نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و میانه چین از سال 2004 با هدف ارتقاء مبادلات و همکاری بین شرکت های کوچک و میانه و همتایان خارجی آن ها، به وسیله دولت چین راه اندازی شده است و همکاری سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران و کنسولگری ایران در گوانجو در امسال موجب شد تا از حیث مشارکت، یکی از پرتعدادترین حضور بخش خصوصی ایران در نمایشگاه های خارجی در یک سال اخیر میسر گردد.

از جمله برنامه های جنبی این نمایشگاه، برگزاری نشست تجاری معرفی شرکت های ایرانی بود که در آن پس از سخنرانی افتتاحیه حسین درویشی ـ سرکنسول کشورمان در گوانجو ـ شرکت های حاضر به عرضه توانمندی های خود به تجار چینی پرداختند.

پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران که با استقبال خوب تجار و فراوری کنندگان از 7 استان کشور در گوانجو برگزار گردید، ایران را به یکی از مهم ترین شرکای خارجی چین در راستای توسعه روابط و توسعه تجارت بین صنایع کوچک و میانه دو کشور در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و میانه تبدیل کرد.

شایان ذکر است، محمد کشاورززاده سفیر کشورمان در چین و حسین درویشی سرکنسول ایران در گوانجو ضمن حضور در آیین گشایش این نمایشگاه، با غرفه داران ایرانی و بعلاوه مقامات چینی مصاحبه کردند.

در هفدهمین نمایشگاه بین المللی صنایع کوچک و میانه چین که از 25 تا 28 شهریور در گوانجو برپا شد، بالغ بر 30 کشور و بعلاوه سازمان های بین المللی حضور داشتند.

منبع: شاتا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 4 مهر 1400 بروزرسانی: 4 مهر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1158

به "برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری پاویون سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید