شروع آنالیز منابع و مصارف لایحه بودجه 99 شهرداری تهران

به گزارش سفر به هند، رئیس شورای شهر تهران گفت: منابع، مصارف و تبصره های لایحه بودجه سال 99 شهرداری به زودی به صحن شورا می آید.

شروع آنالیز منابع و مصارف لایحه بودجه 99 شهرداری تهران

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، محسن هاشمی، پیش از شروع جلسه شورای شهر تهران با حضور در جمع خبرنگاران با اشاره به جلسه هم اندیشی صبح یکشنبه شهردار تهران و اعضای شورای شهر تهران، اضافه نمود: جلسه هم اندیشی که با حضور شهردار تهران برگزار گردد به دلیل تراکم برنامه های حناچی مدتی به تاخیر افتاده بود. به همین دلیل حرف های زیادی از انتصابات تا جشنواره فیلم فجر و ...، مانده بود که اعضا نظرات خود را اعلام نموده و شهردار تهران نیز پاسخ دادند.

وی با بیان اینکه در این جلسه اعضا از تعداد سرپرستان سازمان ها و معاونت ها گلایه کردند، توضیح داد: شهردار تهران نیز مطرح کرد که سعی خواهد نمود که حداکثر دو تا سه ماه طول عمر سرپرستان باشد و از وی خواسته شد حتی الامکان مدیران را از داخل شهرداری انتخاب نمایند.

رئیس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه یکی از روش های انتخاب مدیران، روش فراخوان است، بیان نمود: البته این روش قطعی نیست، اما می توان برای شناسایی و استفاده از نیرو هایی که در داخل شهرداری هستند استفاده کرد و در این جلسه هم اندیشی در مورد بعضی شایعات در مورد انتصابات و تغییرات جدید نیز صحبت شد که شهردار تهران در مورد دلایل این شایعات شرحاتی را ارائه کرد.

هاشمی در پاسخ به این سوال که آیا حناچی در مورد حواشی افتتاح زیرگذر استاد مشخص صحبت کرد یا نه، یادآورشد: وی شرحاتی در این خصوص داد و اعضای شورای شهر نیز سخنانی را در این خصوص مطرح کردند.

وی با بیان اینکه در مورد آخرین شرایط حمل و نقل عمومی گزارشی ارائه شد، گفت: شهردار تهران در مورد عدم تزریق 910 میلیارد تومان اوراق مشارکتی در یک بانک خصوصی شرح داد که به دلیل عدم تزریق این پول نتوانستند هر ماه یک ایستگاه افتتاح نمایند و مسئله این است که این بانک اعلام نموده وثیقه هایی که شهرداری به آن ها معرفی نموده ارزشمند نیست.

رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به این سوال که آیا در شهرداری بخشنامه ای پیرامون این مطلب که از امکانات شهرداری برای انتخابات استفاده نگردد صادر نشده گفت: بخشنامه ای نداشتیم، اما این مسئله یک چیز قطعی است. چرا که همه می دانند نباید از امکانات عمومی در جهت انتخابات استفاده نمایند.

هاشمی همچنین در مورد خاتمه آنالیز بودجه 99 نیز تأکید کرد: منابع، مصارف و تبصره ها به زودی به صحن می آید و ما بیشتر بر روی مصارف بحث داریم که در حال آنالیز هستیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 157

به "شروع آنالیز منابع و مصارف لایحه بودجه 99 شهرداری تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع آنالیز منابع و مصارف لایحه بودجه 99 شهرداری تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید