کابل از بیانیه پایانی نشست مسکو استقبال کرد

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران به نقل از خبرگزاری آناتولی، وزارت امور خارجه افغانستان امروز آدینه با انتشار بیانیه ای اظهار داشت: دولت افغانستان از صراحت بیانیه ما ار احیای امارت اسلامی حمایت نمی کنیم استقبال نموده، بر این اصل تاکید می نماید که جمهوری اسلامی افغانستان یگانه ساختار فراگیر و قابل قبول برای تامین مشارکت سیاسی، کثرت گرایی، برابری شهروندی و حفظ نظم و ثبات در یک جامعه متنوع و متکثر همچون افغانستان است.

کابل از بیانیه پایانی نشست مسکو استقبال کرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

در بیانیه صادره از سوی وزارت امور خارجه افغانستان در این خصوص آمده است: دولت افغانستان برای شروع مذاکرات جدی پیرامون مسائل اساسی از جمله تامین آتش بس و رسیدن به راهکار سیاسی جامع که منجر به انتها جنگ و رسیدن به صلح دایمی در این کشور گردد، آماده است.

لازم به ذکر است نمایندگان آمریکا، روسیه، چین (کشورهای ترویکا) به همراه پاکستان روز گذشته در انتها نشست مسکو با انتشار بیانیه انتهای تاکید کردند که از احیای مجدد امارت اسلامی طالبان در افغانستان حمایت نمی نمایند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 16 فروردین 1400 بروزرسانی: 16 فروردین 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 888

به "کابل از بیانیه پایانی نشست مسکو استقبال کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کابل از بیانیه پایانی نشست مسکو استقبال کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید