چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟

به گزارش سفر به هند، یکی از مشکلاتی که کاربران در شبکه های اجتماعی دارند؛ کوتاه بودن بخش بیوگرافی یا Bio اکانت ها است. مثلا، بیشتر از یک لینک نمی توان در اطلاعات پروفایل استفاده کرد یا بیشتر از چند خط توضیح نوشت. قابلیت استفاده از تعداد زیادی عکس نیست و نمی توان آدرس شبکه های اجتماعی دیگر را قرار داد.

چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟

این محدودیت برای برخی از کاربران بسیار آزاردهنده است؛ چون پروفایل شبکه های اجتماعی آن ها در حقیقت رزومه و نماد سوابق و فعالیت های آن ها است و بهترین معرف در فضای مجازی. بسیاری از شرکت ها و سازمان ها با توجه به پروفایل کاربران، اقدام به استخدام یا ارتباط گیری با آن ها می کنند و حاضر می شوند پروژه های خود را به دست آن ها بسپارند.

خود کسب وکارها هم برای داشتن پروفایل های طولانی و کامل با مشکلاتی روبرو هستند و نمی توانند یک رزومه کامل از فعالیت های خود در اکانت های رسمی شبکه های اجتماعی قرار دهند.

استارتاپ ها و توسعه دهنده گان زیادی در سراسر دنیا اقدام به راه اندازی سرویس هایی برای برداشتن محدودیت های بخش های بیوگرافی شبکه های اجتماعی، از جمله آن ها اینستاگرام و توییتر کردند. سرویس هایی که سعی دارند امکانات بیشتری نسبت به آن چه هست برای کاربران در پروفایل ها و بیوگرافی های سوشال مدیا فراهم کنند.

در میان این سرویس ها، می توان به سرویس ایرانی و رایگان زیلینک (Zilink) اشاره کرد. این سرویس یک صفحه اختصاصی به هر کاربر می دهد تا در آن هرچقدر که نیاز دارد اطلاعات، لینک، عکس و راه های ارتباطی یا توضیحات دیگر قرار دهد و بعد لینک منحصربه فرد و اختصاصی این صفحه را در پروفایل و بیوگرافی شبکه های اجتماعی استفاده کند.

حتی کاربران می توان روی سرویس زیلینک تعداد زیادی صفحه و لینک های اختصاصی داشته باشند. می شود به صفحه اختصاصی نقشه گوگل مپس، نقشه ویز، آدرس چندین شبکه اجتماعی عضو، ربات تلگرام، آدرس سایت، آدرس پروژه ها و لینک های مفید دیگر قرار داد. حتی امکان پاسخ گویی به پرسش های مهم یا لینک دانلود رزومه کامل را به کاربران می دهد.

در این شرایط، دیگر شما روی توییتر یا اینستاگرام محدود به یک لینک یا چند خط توضیحات گنگ و مختصر نیستید و اجازه می دهید دیگران به صفحه ای از لینک ها، اطلاعات، عکس ها و شبکه های اجتماعی دیگر شما متصل شوند.

رابط کاربری گرافیکی جذاب

نکته بسیار مهم، نحوه نمایش این اطلاعات در صفحه اختصاصی شما روی سرویس زیلینک است. طراحی این صفحه به گونه ای است که روی گوشی های تلفن همراه بهترین جلوه و نمایش بصری را دارد. المان ها در جای درست خود قرار دارند و هر فردی را ترغیب می کنند این صفحه را دنبال کند.

ثبت نام در سرویس زیلینک کاملا رایگان است و فقط باید یک لینک اختصاصی دریافت کنید. بسیاری از سرویس های مشابه محدودیت هایی در استفاده از اطلاعات متنی، عکس و لینک دارند و شما پس از مدتی باید هزینه اشتراک سالیانه آن ها را بپردازید که غالبا هم دلاری هستند ولی سرویس زیلینک این گونه نیست و فقط در ازای سرویس رایگانی که به شما می دهد؛ نام طراح صفحه در پایین آن نوشته شده است.

در هر صورت اگر محدودیت بیوگرافی شبکه های اجتماعی شما را به شدت آزار می دهد؛ این سرویس را امتحان و با دیگر سرویس های مشابه مقایسه کنید تا متوجه رجحان های آن شوید.

طراح سرویس زیلینک، شخصی به نام مصطفی الهیاری است و وعده کرده به زودی کاربران خارج از کشور ایران هم به آن دسترسی داشته و از خدمات اش بهره مند شوند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 155

به "چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه بدون محدودیت و به سادگی، در قسمت بیوگرافی شبکه های اجتماعی، انبوهی از اطلاعات شخصی مثل لینک های متعدد و اطلاعات تماس را قرار بدهیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید