معرفی قابلیت تازه اپلیکیشن بلوبانک؛ انتقال پول به دوستان

به گزارش سفر به هند، ارائه خدمات اقتصادی و بانکی به شکلی متمایز، مجذوب کننده و راحت و کم هزینه از جمله اهدافی است که بلوبانک از آغاز فعالیت خود تا به امروز دنبال می نماید. در زمان طراحی هر سرویس و قابلیتی، راحتی هر چه بیشتر کاربران در اولویت اصلی طراحان و توسعه دهندگان بلوبانک قرار می گیرد تا تمامی خدمات ارائه شده در اپلیکیشن بلو، سریع، روان و پویا باشد.

معرفی قابلیت تازه اپلیکیشن بلوبانک؛ انتقال پول به دوستان

در تازهترین مورد، سرویس تازهی به اپلیکیشن بلوبانک اضافه شده که انتقال وجه را به آسانی و در زمانی کوتاه تر از همواره انجام می دهد. در این قابلیت که انتقال به دوستان نام دارد از لیست شماره های ثبت شده در مخاطبان گوشی موبایل استفاده می گردد تا بدون احتیاج به دانستن شماره کارت افراد بتوان برای آنها پول واریز کرد.

همسر و بچه ها، پدر و مادر، دوستان و آشنایان نزدیک از جمله افرادی هستند که ممکن است در طول هفته یا ماه چند بار با آنها مبالغی را رد و بدل کنیم. با قابلیت تازهی که بلوبانک طراحی نموده، انتقال پول به دوستان و نزدیکان بدون احتیاج به دانستن شماره کارت افراد و تنها به وسیله شماره تلفن همراه آنها صورت می گیرد.

برای این کار کافیست در منوی پرداخت اپلیکیشن بلوبانک، گزینه انتقال به دوستان را فعال نمایید. پس از اجازه دادن به اپلیکیشن برای دسترسی به مخاطبین گوشی، لیستی از شماره هایی که این قابلیت را فعال نموده اند، مشاهده می کنید. با انتخاب هر کدام از افراد می توانید بدون احتیاج به وارد کردن شماره حساب وجوه خود را انتقال دهید.

هنگامی که به منوی انتقال به دوستان وارد می شوید، شما لیست مخاطبین خود را با همان نام و تصویری که ذخیره نموده اید، مشاهده می کنید. پس از انتخاب هر کدام از مخاطبین و برای اطمینان بیشتر در قسمت وارد کردن مبلغ، می توانید نام کامل و شماره شبای افراد را ببینید.

نکته مهم اینکه برای انتقال به این روش ضروری است که هر دو طرف قابلیت انتقال به دوستان را در اپلیکیشن بلوبانک خود فعال نموده باشند. در غیر این صورت، زمان انتقال وجه نام فرد مورد نظر را در لیست مخاطبان خود نخواهید دید. به منظور حفظ حریم شخصی کاربران، نام مخاطبین تنها با رضایت و تایید افراد برای شما نمایش داده می گردد.

ضمن اینکه در هر لحظه ای می توانید به بخش تنظیمات اپلیکیشن مراجعه نموده و قابلیت انتقال به دوستان را غیرفعال کنید. در واقع هر بار که احتیاج به انتقال پول داشتید می توانید دوباره اجازه دسترسی به مخاطبین گوشی را به اپلیکیشن بدهید و از قابلیت های انتقال سریع و بدون کارمزد این روش استفاده کنید. به همین علت ممکن است هر بار مخاطبین تازه و یا حذف شده ای را نسبت به قبل در منوی انتقال به دوستان مشاهده کنید.

بلوبانک، به عنوان استارتاپ پیشرو حوزه نئوبانک ایران، پیش از این قابلیت هایی همانند پرداخت اتوماتیک قبض، خرید سریع، بلوچارت، بلوباکس، برگشت پول و… را در اختیار کاربران خود قرار داده بود تا تجربه ای آسان، سریع و پربازده از خدمات اقتصادی و بانکی خلق گردد.

سرویس انتقال به دوستان، به صورت رایگان و در نسخه 2.1 اپلیکیشن بلو، در دسترس کاربران بلوبانک قرار گرفته است. بلوبانک، نئوبانک ایرانی وابسته به بانک سامان است که اواخر سال 1398 فعالیت خود را با هدف پاسخگویی به احتیاجهای بانکی هموطنان، به ویژه قشر جوان، آغاز کرد. این نئوبانک، با ارائه خدماتی تماما آنلاین و به وسیله اپلیکیشن، توانسته با نوآوری، سطح تازهی از خدمات بانکی را به ایرانیان ارائه دهد.

برای کسب اطلاعات بیشتر و یا نصب اپلیکیشن بلوبانک، لطفا به نشانی مراجعه کنید.

منبع: شبکه چی
انتشار: 4 مهر 1401 بروزرسانی: 4 مهر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1497

به "معرفی قابلیت تازه اپلیکیشن بلوبانک؛ انتقال پول به دوستان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی قابلیت تازه اپلیکیشن بلوبانک؛ انتقال پول به دوستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید