کنندگان چالش های اجرایی منطقه ها آزاد را به دبیرخانه اعلام کنند

به گزارش سفر به هند، تهران (پانا) - دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد خواستار اعلام مسائل، چالش های اجرایی و دغدغه های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه ها آزاد از طریق نمایندگان خانه ملت شد تا برای حل وفصل آنها برنامه ریزی و اقدام شود.

کنندگان چالش های اجرایی منطقه ها آزاد را به دبیرخانه اعلام کنند

به گزارش دبیرخانه شورای عالی منطقه ها آزاد، سعید محمد مشاور رئیس جمهور و دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد تجاری صنعتی و ویژه اقتصادی و معاونین دبیرخانه در نشستی با حضور جمعی از نمایندگان و اعضای فراکسیون منطقه ها آزاد و ویژه اقتصادی در مجلس شورای اسلامی ضمن تاکید بر رفع موانع و مسائل موجود در منطقه ها آزاد تجاری صنعتی، خواستار اعلام مسائل، چالش های اجرایی و دغدغه های فعالان اقتصادی و سرمایه گذاران منطقه ها آزاد از طریق نمایندگان خانه ملت شد تا برای حل و فصل آنها برنامه ریزی و اقدام گردد.

دبیر شورایعالی منطقه ها آزاد در این نشست تاکید کرد: دولت و دبیرخانه شورایعالی منطقه ها آزاد مطالبه اصلاح قوانین این حوزه را داشته و نیازمند کمک مجلس هستند. کارآفرینی در منطقه ها آزاد بدون اصلاح قوانین امکان پذیر نیست. این مهم باید به عنوان یک پروژه فوری در هماهنگی و تعامل با نمایندگان پیگیری گردد تا گره کار این منطقه ها باز گردد.

وی افزود: ارتقا جایگاه دبیرخانه و سازمان های منطقه ها در برنامه هفتم توسعه برای توسعه پایدار ضروری است که این مهم از سوی دولت خاصه معاون اقتصادی رئیس جمهور و با کمک فراکسیون منطقه ها آزادی در حال پیگیری است.

در این نشست که با موضوع بررسی و ارزیابی طرح اصلاح قانون چگونگی اداره منطقه ها آزاد موضوع کمیسیون اقتصادی، لایحه اصلاح تبصره ماده 23 برنامه هفتم توسعه و لایحه اصلاح بند الف ماده 65 احکام دائمی برگزار شد، تصریح گشت: تکمیل و تأمین زیرساخت ها در منطقه ها آزاد یکی از ابتدایی ترین ضرورت ها و ابزارهای توسعه این منطقه ها است که با درج در تبصره های بودجه و تهاتر ممکن خواهد شد.

منبع: خبرگزاری پانا
انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1254

به "کنندگان چالش های اجرایی منطقه ها آزاد را به دبیرخانه اعلام کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کنندگان چالش های اجرایی منطقه ها آزاد را به دبیرخانه اعلام کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید