اندازه احتمالی افزایش حقوق کارگران چقدر است؟

به گزارش سفر به هند، نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با اشاره به جلسه برگزاری معین مقدار حقوق کارگران گفت: این جلسه اواخر هفته آینده با حضور نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

اندازه احتمالی افزایش حقوق کارگران چقدر است؟

به گزارش خبرنگاران ، ولی اسماعیلی نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به جلسه برگزاری مشخص میزان حقوق کارگران، گفت: این جلسه اواخر هفته آینده با حضور نمایندگانی از کارگران، کارفرمایان و دولت برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: مقرر شد ابتدا کلیات لایحه بودجه سال آینده روز یکشنبه (2 بهمن) در صحن علنی مجلس شورای اسلامی به تصویب برسد تا بتوانیم براساس آن افزایش حقوق کارگران را مشخص کنیم.

  • حقوق کارگران در 1402 چقدر بیشتر می گردد؟ | نماینده کارگران در شورای عالی کار: زندگی کارگران با این دستمزدها نمی چرخد

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به افزایش 20درصدی حقوق کارمندان در لایحه بودجه 1402، گفت: سعی خواهد شد که هر افزایش حقوقی که برای کارمندان در نظر گرفته می گردد برای کارگران هم به همان میزان افزایش حقوق داشته باشیم.

اسماعیلی توضیح داد: سال آینده افزایش تورم خواهیم داشت و براساس آن سعی خواهد شد که افزایش حقوق کارگران با تورم سال آینده مطابقت پیدا کند.

هفته گذشته صولت مرتضوی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در حاشیه دولت گفته بود که اولین جلسه شورای عالی کار برای مشخص حقوق و دستمزد کارگران در سال 1402 سه چهار روز دیگر برگزار می گردد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 9 بهمن 1401 بروزرسانی: 9 بهمن 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1555

به "اندازه احتمالی افزایش حقوق کارگران چقدر است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اندازه احتمالی افزایش حقوق کارگران چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید