تور اروپا ارزان: لغو قراردادهای گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه با انتقاد از سیاست اروپایی ها در مورد کاهش حجم قراردادهای بلند مدت گازی گفت که بروکسل با کاهش سهم معاملات بلندمدت در تجارت گاز طبیعی و حرکت به بازار محلی که قیمتها در آنجا به بالاترین حد خود رسیده، اشتباهی بزرگ مرتکب شده است.

تور اروپا ارزان: لغو قراردادهای گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

بر اساس این گزارش، پوتین در مورد این اقدام اروپا گفت: عملکرد شرکای اروپایی ما بار دیگر ثابت کرد که آنها مرتکب اشتباه شده اند.

وی اضافه نمود: ما با ترکیب قبلی کمیسیون اروپا صحبت کردیم. تمام فعالیت های آن مبتنی بر حذف تدریجی قراردادهای به اصطلاح بلند مدت (گازی) بود. هدف آنها، حرکت به سمت تأمین گاز از منابع محلی بود و امروز آشکار شده که این اقدام یک اشتباه بزرگ بوده است.

گفته می گردد این سخنان پوتین در پاسخ یه اقدام بعضی کشورهای اروپایی برای لغو فازهای مختلف قراردادهای گازی بعضاً 25 ساله خود با شرکت گازپروم روسیه بوده است.

پوتین بعلاوه تأکید کرد که روسیه همیشه منبع قابل اعتماد انرژی برای اروپا بوده و ممکن است صادرات گاز روسیه به اروپا در امسال، به بالاترین حد خود برسد؛ چراکه به گفته وی، مسکو در حال افزایش عرضه گاز، از جمله به وسیله اوکراین برای مقابله با مساله بحران انرژی و اثجاد ثبات در بازار است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 آبان 1400 بروزرسانی: 9 آبان 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1199

به "تور اروپا ارزان: لغو قراردادهای گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور اروپا ارزان: لغو قراردادهای گازی بلند مدت اروپا با روسیه، اشتباهی بزرگ بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید