قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین

به گزارش سفر به هند، آگهی های آنلاین این روز ها رونق خوبی پیدا کرده اند و بسکمک از معاملات به کمک همین آگهی ها صورت می گیرد. در این گزارش آخرین عدد و رقم های مربوط به آگهی های مسکن و اجاره خانه را در محله های شرقی تهران و ارزان ترین محله های کرج و همچنین خودرو های صفرکیلومتر و کارکرده را بررسی می کنیم؛ آگهی هایی که طی 10 روز گذشته در سایت دیوار منتشر شده اند.

قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین

متوسط قیمت مسکن در شرق تهران

متوسط قیمت آپارتمان های دو تا پنج سال ساخت در محدود سبلان واقع در شرق پایتخت، 23 میلیون و 254 هزار تومان است. در محله ازگل در شمال شرق تهران این رقم حدود سه برابر بیشتر است و به 65 میلیون و 874 هزار تومان می رسد. به زبان ساده یک آپارتمان 80 متری در سبلان یک میلیارد و 860 میلیون تومان و در ازگل پنج میلیارد و 269 میلیون تومان قیمت دارد.

متوسط هزینه اجاره نشینی در شرق تهران

اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در نظام آباد تهران، هفت میلیون و 280 هزار تومان برای هر ماه خرج دارد. این اجاره خانه برای مستاجران هروی دقیقا به 16 میلیون تومان می رسد.

متوسط قیمت مسکن در محلات ارزان قیمت کرج

متوسط قیمت مسکن در شهرک ابریشم واقع در جنوب غرب شهرستان کرج، حدود چهار میلیون و 623 هزار تومان است. اما در گلشهر که اتفاق این محله هم در بخش جنوب غربی کرج واقع شده است، هر مترمربع آپارتمان مسکونی 11 میلیون و 480 هزار تومان قیمت خورده است.

متوسط هزینه اجاره نشینی در محله های ارزان قیمت کرج

هزینه اجاره کامل یک آپارتمان 80 متری در مارلیک کرج، از ارزان ترین محله های این شهر، دو میلیون و 880 هزار تومان است. در باغستان که محله ای محبوب در شمال غرب این شهر است، مستاجران برای همین آپارتمان پنج میلیون و 40 هزار تومان ماهانه اجاره خانه می دهند.

خودرو های صفرکیلومتر 250 تا 400 میلیون تومانی

خودرو دنا، محصول ایرانخودرو، به طور متوسط در سایت دیوار طی 10 روز قبل 257 میلیون تومان خرید و فروش شده. اگر بیشتر از این رقم ها برای خرید خودرو بودجه دارید، برلیانس کراس اتوماتیک در همین سایت تقریبا 393 میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

خودرو های دست دوم 200 تا 300 میلیون تومانی

پژو 206 تیپ 5 صفرکیلومتر در بازار حدود 257 میلیون تومان معامله می شود. مدل سال 97 به بعد این خودرو که بیشتر از 10 هزارکیلومتر مسافت طی کرده باشد، در سایت دیوار 204 میلیون تومان قیمت خورده است. این قیمت نسبت به هفته قبل 1/4 درصدی را نشان می دهد.

منبع: فرارو
انتشار: 31 خرداد 1400 بروزرسانی: 31 خرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1017

به "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت مسکن، اجاره بها و خودرو در آگهی های آنلاین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید