ظریف: کسانی که 4 سال در مقابل زورگویی ترامپ سر فرود آوردند حالا حمله وی به قانون را محکوم می کنند ، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید

به گزارش سفر به هند، وزیر خارجه جمهوری اسلامی ایران در پیامی در اشاره به واکنش های مقامات غربی به خشونت های انتخاباتی اخیر در آمریکا، از استانداردهای دوگانه آن ها انتقاد و به دوراندیشی دعوتشان کرد.

ظریف: کسانی که 4 سال در مقابل زورگویی ترامپ سر فرود آوردند حالا حمله وی به قانون را محکوم می کنند ، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، محمد جواد ظریف وزیر خارجه جمهوری اسلامی در پیامی توییتری به واکنش مقامات آمریکایی و کشورهای متحد واشنگتن در ارتباط با حوادث اخیر آمریکا پرداخت و از استانداردهای دوگانه آن ها انتقاد کرد.

ظریف در این خصوص نوشت: کسانی که چهار سال در مقابل زورگویی های ترامپ-برای حفاظت از خود و به قیمت آزار مردم ما-سر فرود آوردند، حالا حمله وی به حاکمیت قانون را محکوم می کنند. اما همچنان تلاش می کنند از تروریسم اقتصادی او به عنوان اهرم فشار علیه ایران استفاده کنند. اگر نمی توانید با شجاعت رفتار کنید، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید.

وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران عصر روز پنجشنبه هم در واکنش به اتفاقات اخیر در آمریکا در توئیتی نوشت: رئیس جمهوری یاغی که علیه مردم خود کینه جویی می کند، در طول چهار سال گذشته، به مراتب علیه مردم ما و دیگران اقدامات بدتری را انجام داده است. مسئله نگران کننده است این است که همین فرد از مجوز بدون کنترل راه اندازی یک جنگ هسته ای برخوردار است؛ یک نگرانی امنیتی برای کل جامعه بین المللی.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 26 بهمن 1399 بروزرسانی: 26 بهمن 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 783

به "ظریف: کسانی که 4 سال در مقابل زورگویی ترامپ سر فرود آوردند حالا حمله وی به قانون را محکوم می کنند ، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف: کسانی که 4 سال در مقابل زورگویی ترامپ سر فرود آوردند حالا حمله وی به قانون را محکوم می کنند ، به خاطر خودتان هم شده دوراندیش باشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید