خبرنگاران بهای برق در خلخال افزایش ندارد

به گزارش سفر به هند، اردبیل - خبرنگاران - رییس شرکت توزیع نیروی برق خلخال گفت: برخلاف شایعات انتشار یافته در فضای مجازی ، بهای برق مصرفی در این شهرستان هیچ گونه افزایشی نداشته است.

خبرنگاران بهای برق در خلخال افزایش ندارد

فرشاد سیدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به انتشار اخباری مربوط به افزایش بهای برق مصرفی بدلیل حذف قبوض کاغذی و جایگزینی پرداخت الکترونیکی به جای روش قبلی اظهارداشت: تغییرات دوره قرائت کنتورهای برق که بدلیل رعایت موارد مربوط به پیشگیری از بیماری کرونا از سوی این شرکت صورت گرفته ، اثری در افزایش بهای برق مصرفی مشترکین نخواهد داشت.

وی اضافه کرد: صنعت برق در خط مقدم خدمت رسانی به مردم، بیمارستان ها و همه دستگاه های خدمات رسان قرار گرفته است.

وی گفت: در شرایط فعلی و شیوع کرونا که توصیه به خانه ماندن به همه مردم می شود، کارکنان شرکت برق برای برقراری جریان برق و پیشگیری از مشکل قطعی مشغول کار هستند تا مسئله ای در تامین برق پایدار برای بیمارستان ها، دستگاه های اجرایی و مشترکین خانگی برق به وجود نیاید.

سیدی اضافه کرد: قبوض کاغذی برق حذف شده و هیچ تغییری در نحوه محاسبه قیمت برق رخ نداده و اقلام عوارض و آبونمان بر اساس مبلغ صورتحساب و تعداد روزهای دوره قرائت محاسبه می شود.

او بیان نمود: کاهش یا افزایش طول دوره قرائت، اثری در افزایش بهای برق مصرفی نخواهد داشت و صورتحساب برق مصرفی نیز از طریق پیامک به شماره تلفن همراه اعلام شده از سوی مشترکان که در سیستم های شرکت های توزیع نیروی برق ثبت شده، ارسال خواهد شد.

او اظهارداشت: مشترکین برق برای مشاهده قبض برق می توانند با مراجعه به پایگاه های اینترنتی شرکت توزیع نیروی برق استان اردبیل نسبت به مشاهده تصویر قبوض که همانند قبوض کاغذی پیشین بوده و امکان چاپ و مقایسه با ارقام و صورت حساب های گذشته را دارد، اقدام کنند.

وی از اصحاب رسانه و صاحبان کانال های اطلاع رسانی در فضای مجازی خواست از انتشار اخباری که باعث تشویش اذهان مردم می شود پرهیز کنند، ضمن اینکه شرکت توزیع برق منطقه برق پیگیری قانونی و قضایی از شایعه سازان و انتشاردهندگان شایعه را حق خود می داند و در صورت تکرار نسبت به شکایت قضایی اقدام خواهد شد.

منبع: ایرنا
انتشار: 7 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 266

به "خبرنگاران بهای برق در خلخال افزایش ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران بهای برق در خلخال افزایش ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید