حزب دموکرات: دروغ های ترامپ مردم را به کشتن داده است

به گزارش سفر به هند، دموکرات ها روز شنبه بار دیگر به سراغ رئیس جمهور این کشور رفتند بطوری که یکی از منتقدین در انتقادی شدیداللحن او را به دروغ گویی و بی پروایی متهم کرد که منجر به کشته شدن مردم شده است.

حزب دموکرات: دروغ های ترامپ مردم را به کشتن داده است

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران به نقل از هیل، پس از اینکه ترامپ از سازمان غذا و داروی آمریکا اف دی اِی به عنوان دولت عمیق یا همان دولت پنهان یاد کرد یکی از منتقدین دموکرات ها روز شنبه گفت دروغ و بی پروایی رئیس جمهور مردم را به کشتن داده است.

بیل پاسکریل در پاسخ به ترامپ روز شنبه در صفحه توییتر خود نوشت: از زمان آغاز بیماری همه گیر ویروس کرونا، من بار ها و بار ها از اف دی اِی خواسته ام که برای تایید روش درمان کووید فقط از علم و داده ها یاری بگیرند و ... کاری با معالجات خطرناک ترامپ نداشته باشند.

سناتور مایکل بنت همچنین ترامپ را به دلیل انتشار این توئیت مورد سرزنش قرار داد و گفت تئوری های توطئه خطرناک و خارج از حد ترامپ کوشش پزشکان و واکنش ها در برابر ویروس کرونا را تضعیف و سختتر می نماید.

ترامپ در توئیتی در روز شنبه گفته بود که سازمان غذا و داروی آمریکا کار را برای شرکت های دارویی در جهت آغاز آزمایش واکسن ها و روش های درمان برای کووید-19 بسیار سخت نموده است، و بدین شکل تأخیر اجرا شده را دلیلی برای کوشش در جلوگیری از انتخاب مجدد خود دانسته بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 18 مهر 1399 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 531

به "حزب دموکرات: دروغ های ترامپ مردم را به کشتن داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حزب دموکرات: دروغ های ترامپ مردم را به کشتن داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید