جام جهانی فوتسال یک سال عقب افتاد، تکلیف لیگ ایتالیا تعیین نیست

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، خاویر سالاس ملی پوش فوتسال پاراگوئه است که در تیم باشگاهی پزارو ایتالیا توپ می زند. این بازیکن در تبادل نظر با سایت tigosports با اشاره به تعلیق مسابقات ورزشی در ایتالیا به خاطر ویروس کرونا گفت: تقریبا دو ماه در خانه بودم و خوشبختانه به تدریج همه چیز در حال بازگشایی است. من با یک مربی بدنساز صحبت کردم و او تمریناتی را برای انجام در خانه برایم می فرستاد.

جام جهانی فوتسال یک سال عقب افتاد، تکلیف لیگ ایتالیا تعیین نیست

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

ملی پوش فوتسال پاراگوئه اعلام کرد: نیمی از لیگ فوتسال ایتالیا را طی نموده بودیم و قرار بود مرحله یک هشتم شروع گردد. طی دو روز آینده به صورت رسمی اعلام می گردد مسابقات ادامه می یابد یا نه. فکر می کنم شرایط برای ادامه بازی ها سخت باشد.

این بازیکن پاراگوئه ای درباره جام جهانی فوتسال و صعود تیم ملی کشورش به این بازی ها تاکید نمود: جام جهانی باید در ماه سپتامبر شروع می شد اما به خاطر ویروس کرونا به سال 2021 موکول شد. خوشحالم که در این مسابقات حضور داریم. پاراگوئه یکی از بهترین تیم های فوتسال با بازیکنان خیلی خوبی است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 326

به "جام جهانی فوتسال یک سال عقب افتاد، تکلیف لیگ ایتالیا تعیین نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جام جهانی فوتسال یک سال عقب افتاد، تکلیف لیگ ایتالیا تعیین نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید