تور ارزان ایتالیا: رأی اعتماد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی

به گزارش سفر به هند، با وجود ناکامی تیم ملی ایتالیا برای کسب جواز حضور در جام جهانی 2022، رئیس فدراسیون فوتبال این کشور خواستار ابقای سرمربی این تیم شد.

تور ارزان ایتالیا: رأی اعتماد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی

با ما همراه باشید و با تور ارزان ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، با حذف ناباورانه تیم ملی ایتالیا از پلی آف جام جهانی 2022 که در نتیجه شکست خانگی یک بر صفر امروز (پنجشنبه) برابر مقدونیه شمالی رخ داد، زمزمه های استعفا یا برکناری روبرتو مانچینی از راهنمایی با آتزوری به گوش می رسد اما ظاهراً هنوز قرار نیست این اتفاق رخ دهد و حداقل مورد دوم قطعی است.

سایت فوتبال ایتالیا پس از شکست شاگردان مانچینی در شهر پالرمو که سبب شد لاجوردی پوشان برای دومین دوره متوالی از صعود به جام جهانی بازمانند، گفت که گابریله گراوینا رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا، خواستار ابقای مانچینی به عنوان سرمربی شده است.

مانچینی نیز شخصاً در سرانجام بازی حرفی مبنی بر تصمیمش برای کناره گیری از راهنمایی تیمی که کمتر از یک سال پیش با آن قهرمان یورو 2020 شد، عنوان نکرد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 خرداد 1401 بروزرسانی: 16 خرداد 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1411

به "تور ارزان ایتالیا: رأی اعتماد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ارزان ایتالیا: رأی اعتماد رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا به مانچینی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید