تور ایتالیا: ایتالیا - اسپانیا، شکست ناپذیر ها رو در روی ماتادور ها

به گزارش سفر به هند، بازی های مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا از امشب (چهارشنبه) با ملاقات تیم های ایتالیا و اسپانیا شروع می شوند.

تور ایتالیا: ایتالیا - اسپانیا، شکست ناپذیر ها رو در روی ماتادور ها

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی خبرنگاران، در اولین بازی از مرحله نیمه نهایی مسابقات فوتبال لیگ ملت های اروپا، امشب (چهارشنبه) از ساعت 22 و 15 دقیقه تیم ملی فوتبال ایتالیا در استادیوم سن سیرو میزبان تیم ملی فوتبال اسپانیا خواهد بود.

در این بازی که سرگئی کاراسف روسی قضاوت آن را بر عهده خواهد داشت، اسپانیا برای انتقام شکست مرحله نیمه نهایی یورو 2020 رو در روی ایتالیا قرار خواهد گرفت.

شاگردان لوئیز انریکه در گروه 4 سطح A صدرنشین شدند و به جمع چهار تیم پایانی راه یافتند. در آن سوی میدان ایتالیا قهرمان اروپا هم در گروه یک سطح A در 6 بازی بدون شکست بوده است. آن ها 3 پیروزی و 3 تساوی به دست آورده و با یک امتیاز بیشتر از هلند به صدر جدول رسیده اند.

ایتالیا پس از شکست یک بر صفر برابر پرتغال در اولین دوره لیگ ملت های اروپا، در سه سال گذشته بدون شکست بوده است و حالا شاگردان روبرتو مانچینی که اسم قهرمانی اروپا را یدک می کشند در ملاقات برابر اسپانیا در پی رسیدن به رکورد 38 بازی بدون شکست در تمام رقابت ها هستند.

ایتالیا از نوامبر 2020 تا ژوئن 2021 در 11 بازی هیچ گلی دریافت نکرد، اما پس از آن خط دفاعی این تیم در پنج بازی پیاپی گشوده شد. پس از این افت آتزوری ها باز هم به خط دفاع خود سر و سامان دادند و در 2 بازی پیاپی مقابل سوئیس و لیتوانی دروازه خود را بسته نگه داشتند و امشب در پی آن هستند که یک کلین شیت دیگر برابر اسپانیا ثبت نمایند.

اسپانیا در رقابت های انتخابی جام جهانی نتوانست فرم خوب خود در یورو 2020 را حفظ کند و 2 بر یک به سوئد باخت، اما پس از آن برابر گرجستان و کوزوو به 2 پیروزی روحیه بخش رسید.

اوج هنرنمایی اسپانیا در لیگ ملت های اروپا پیروزی 6 بر صفر این تیم برابر آلمان بود که باعث شد ماتادور ها با 2 امتیاز فزونی به صدر گروه 4 برسند.

حالا اسپانیا در پی آن است که با فزونی برابر ایتالیا بلیت حضور در ملاقات فینال روز یکشنبه مقابل یکی از 2 تیم بلژیک یا فرانسه را به دست بیاورد.

اسپانیا که در نیمه نهایی یورو 2020 پس از تساوی یک - یک برابر ایتالیا در ضربات پنالتی مغلوب این تیم شد، حالا از انگیزه مضاعفی برای بازی امشب برخوردار است و با هدف انتقام گیری قدم به سن سیرو خواهد گذاشت.

  • اسپانیا در 5 بازی گذشته خود مقابل ایتالیا در همه رقابت ها، فقط به یک پیروزی دست یافته است.
  • اسپانیا از سال 1971 به بعد هرگز نتوانسته است در زمین ایتالیا به پیروزی برسد.

ایتالیا در بازی های لیگ ملت ها: 3 پیروزی و 3 تساوی

ایتالیا در تمام رقابت ها: 4 پیروزی و 2 تساوی

اسپانیا در لیگ ملت ها: 3 پیروزی، 2 تساوی و یک باخت

اسپانیا در تمام رقابت ها: 4 پیروزی و 2 شکست

ایتالیا: چیرو ایموبیله (مصدومیت)، رافائل تولوی و ماتیو پسینا

اسپانیا: پدری، تیاگو آلکانتارا، دنی اولمو و آلوارو موراتا (همگی به علت مصدومیت)، دیه گو لورنته، آداما ترائوره و یوردی آلبا

ترکیب احتمالی ایتالیا: دوناروما، دی لورنزو، بونوچی، کیلینی، امرسون، بارلا، جورجینیو، وراتی، کیه زا، کین و اینسینیه.

ترکیب احتمالی اسپانیا: سیمون، آزپیلیکوئتا، تورس، لاپورت، رگیلون، کوکه، بوسکتس، مرینو، سارابیا، تورس و اویارزابال.

بیشتر بخوانید

  • شکست اسپانیا و توقف آلمان در لیگ ملت های اروپا
  • صدرنشینی ایتالیا با پیروزی مقابل حریف ایران
منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 23 مهر 1400 بروزرسانی: 23 مهر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1178

به "تور ایتالیا: ایتالیا - اسپانیا، شکست ناپذیر ها رو در روی ماتادور ها" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور ایتالیا: ایتالیا - اسپانیا، شکست ناپذیر ها رو در روی ماتادور ها"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید