تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول، موقعیت سوزی برای سرخپوشان

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، دومین ملاقات هفته شانزدهم رقابتهای فوتبال لیگ برتر از ساعت 18 امروز شنبه بین تیم های پرسپولیس و فولاد در استادیوم آزادی شروع شد که نیمه اول این ملاقات با تساوی بدون گل به سرانجام رسید.

تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول، موقعیت سوزی برای سرخپوشان

در این ملاقات سرخپوشان با ترکیب حامد لک، سیدجلال حسینی، منوچهر صفروف، فرشاد فرجی، سعید آقایی، کمال کامیابی نیا، میلاد سرلک، احسان پهلوان، وحید امیری، مهدی ترابی و مهدی عبدی به میدان رفتند.

شاگردان یحیی گل محمدی در حالی قدم در این ملاقات گذاشتند که یکی از اصلی ترین رقبایشان در بالای جدول برابر مس رفسنجان شکست سنگینی را متحمل شد تا سرخپوشان امیدوار باشند با پیروزی برابر فولاد فاصله خود با تیم سپاهان را بیشتر خواهند کرد.

با این حال دقایق ابتدایی بازی باب میل سرخپوشان میزبان پیش نرفت و این فولاد بود که موقعیت های خطرناکی را روی دروازه حامد لک ایجاد کردند و تا آستانه باز کردن دروازه این تیم هم پیش رفتند.

اما از دقیقه 17 به بعد این تیم میزبان بود که با ایجاد یک موقعیت خطرناک توپ و میدان را در اختیار گرفت. در این دقیقه ضد حمله شاگردان گل محمدی تا داخل محوطه جریمه فولاد خوب پیش رفت اما مهدی عبدی در آخرین ضربه نتوانست توپ را مهار کند تا فزونین فرصت سرخپوشان بدون ثمر بماند.

حملات پرسپولیس تا دقیقه 23 بدون وقفه ادامه داشت و در این دقیقه شوت سرکش کمال کامیابی نیا از بالای دروازه فولاد به بیرون رفت تا سفیدپوشان میدان پس از دقایقی از زیر بار فشار سرخ های میزبان خارج شوند.

پرسپولیس در دقیقه 36 نیمه اول می توانست به گل فزونی دست پیدا کند اما ضربه ایستگاهی که به وسیله مهدی ترابی زده شد به تیر افقی دروازه برخورد کرد و به زمین برگشت. در این دقایق سرخپوشان تیم برتر میدان بودند و موقعیت هایی را روی دروازه مهمان جنوبی ایجاد کردند اما پیروز به باز کردن دروازه حریف نشدند.

در دقیقه 39 سرخپوشان بازهم تا آستانه باز کردن دروازه حریف رفتند اما احسان پهلوان در شرایطی که با دروازه بان تک به تک شده بود در زدن ضربه آخر تعلل کرد تا وحید حیدریه از راه برسد و توپ را از مقابل پای او به بیرون بفرستد و یک موقعیت طلایی برای سرخپوشان از دست برود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 فروردین 1401 بروزرسانی: 30 فروردین 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1370

به "تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول، موقعیت سوزی برای سرخپوشان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تساوی پرسپولیس و فولاد در نیمه اول، موقعیت سوزی برای سرخپوشان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید