زوایای از زندگی کریستیانو رونالدو که احتمالا نمی دانید

به گزارش سفر به هند، مهسا بهادری در خبر آنلاین نوشت: به بهانه ورود کریستیانو رونالدو به ایران به چند مستندی که دربراه او ساخته شده و به زوایای مختلفی از زندگی او پرداخته نگاهی انداختیم که در ادامه می خوانید.

زوایای از زندگی کریستیانو رونالدو که احتمالا نمی دانید

کریستیانو رونالدو دوس سانتوس آویرو (به پرتغالی: Cristiano Ronaldo dos Santos Aveiro؛ زادهٔ 5 فوریهٔ 1985) بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که برای تیم ملی پرتغال و باشگاه النصر عربستان به عنوان کاپیتان و در پست مهاجم بازی می نماید. او اغلب به عنوان یکی از بزرگ ترین بازیکنان تمام دوران شناخته می گردد. رونالدو بیشتر از هر بازیکن اروپایی دیگر، پنج جایزهٔ توپ طلا و چهار جایزهٔ کفش طلای اروپا را دریافت نموده است.

او در طول دوران حرفه ای اش 32 جام کسب نموده که شامل هفت عنوان قهرمانی در لیگ، پنج لیگ قهرمانان اروپا، یک جام ملت های اروپا و یک لیگ ملت های اروپا می گردد. رونالدو دارای بیشترین بازی (183)، بیشترین گل زده (140) و بیشترین پاس گل (42) در لیگ قهرمانان اروپا، بیشترین گل زده در جام ملت های اروپا (14)، بیشترین بازی ملی (201) و بیشترین گل ملی در فوتبال مردان (123) است.

او از معدود بازیکن هایی است که در بیش از 1100 بازی رسمی حضور داشته و بیش از 800 گل برای باشگاه و کشورش به ثمر رسانده است. بعلاوه تنها بازیکنی است که در پنج تورنمنت جام دنیای گلزنی نموده است.

این فوتبالیست صبح امروز (دوشنبه 27 شهریور) برای لیگ قهرمانان دنیا و بازی مقابل پرسپولیس در ایران حاضر شد. به بهانه استقبال عجیب مردم از ورود رونالدو به ایران چند مستندی که درباره این فوتبالیست ساخته شده را آنالیز کردیم که در ادامه می خوانید.

مستند Ronaldo: Tested to the Limit در سال 2011 و به مدت 46 دقیقه درباره کریستیانو رونالدو یکی از ارزشمندترین بازیکنان فوتبال در دنیا است که استعداد کم نظیری دارد. اما چه چیز رونالدو را از دیگر بازیکنان متمایز نموده؟ برای جواب به این سوال او به آزمایشگاهی پیشرفته در مادرید می آید و متخصصین برجسته ورزشی کوشش می نمایند تا با تحلیل دقیق رونالدو در یابند که چه چیز باعث تبدیل شدن او به چنین ماشین کار آمدی شده است.

مستند کریستیانو رونالدو: دنیا در پای او یک فیلم مستند اسپانیایی محصول سال 2014به کارگردانی تارا پیرنیا است. این فیلم زندگی و حرفه فوتبالیست پرتغالی کریستیانو رونالدو را دنبال می نماید که در زمان انتشار مستند برای باشگاه رئال مادرید اسپانیا بازی می کرد. این مستند به وسیله Vimeo در ژوئن 2014منتشر شد و بندیکت کمریج هم این داستان را روایت می نماید.

مستند رونالدو (Ronaldo) زندگینامه ای درباره کریستیانو رونالدو، بازیکن فوتبال اهل پرتغال است که در سال 2015 منتشر شده و کارگردانی آن را آنتونی وونکه بر عهده داشته است.

مستند کریستیانو رونالدو: ستاره درخشان (Cristiano Ronaldo: Impossible to Ignore 2021) در خصوص زندگی حرفه ای یکی از برترین فوتبالیست های تاریخ دنیا، اسطوره و ستاره تکرار نشدنی دنیای فوتبال، کریستیانو رونالدو است که چگونگی تبدیل شدن او به یک ستاره فوتبال را به تصویر کشیده است این مستند در کشور انگلستان ساخته شده و زمان آن 59 دقیقه است.

منبع: فرارو
انتشار: 28 شهریور 1402 بروزرسانی: 28 شهریور 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1646

به "زوایای از زندگی کریستیانو رونالدو که احتمالا نمی دانید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زوایای از زندگی کریستیانو رونالدو که احتمالا نمی دانید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید