قراردادی که پرسپولیس را پشیمان کرد ، گلزن بازی ها بزرگ در تیم رقیب!

به گزارش سفر به هند، آنچه توقع آل کثیر را بالا برد، پیشنهاد درشت سپاهانی ها بود که مهاجم گلزن پرسپولیس را وسوسه کرد و نهایتا او را به اصفهان برد.

قراردادی که پرسپولیس را پشیمان کرد ، گلزن بازی ها بزرگ در تیم رقیب!

به گزارش خبرنگاران اتفاق مهم روز گذشته در بازار نقل وانتقالات تابستانی، قطعی شدن انتقال عیسی آل کثیر بود که گلزن بازی های بزرگ پرسپولیس را در آستانه سپاهانی شدن قرار داد. آل کثیر یکی از 5بازیکن پرسپولیس بود که قراردادشان در خاتمه فصل گذشته به خاتمه رسید و مدیران باشگاه در پی توافق و تمدید قرارداد این بازیکنان بودند. اما بر خلاف صادقی، گولسیانی، سرلک و عالیشاه که به نوبت قرارداد خود را تمدید کردند و در پرسپولیس ماندنی شدند، عیسی تا روز آخر بر سر مسائل مالی با سرخپوشان به توافق نرسید و بالاخره به پیشنهاد چرب ونرم سپاهان پاسخ مثبت داد.

فراتر از سقف

باشگاه پرسپولیس سال جاری برای بازیکنان درجه اول خودش سقف قرارداد معین نموده و سعی دارد به هیچ قیمتی از این سقف عدول نکند. جالب اینکه این سقف به بازیکنان ملی پوش تیم پرداخت می گردد و آل کثیر حتی در دسته ملی پوش ها هم نیست و باید کمی کمتر از سقف قرارداد دریافت کند. اما مهاجم گلزن سرخپوشان با توقع بسیار بالایی پشت میز مذاکره نشست و اصلا طرفین به توافق نزدیک نشدند. آنچه توقع آل کثیر را بالا برد، پیشنهاد درشت سپاهانی ها بود که مهاجم گلزن پرسپولیس را وسوسه کرد و نهایتا او را به اصفهان برد. چند ساعت قبل از اینکه انتقال آل کثیر قطعی گردد، یک پرسپولیسی سابق دیگر یعنی احسان پهلوان هم با سپاهان قرارداد بسته بود که البته این یکی مستقیما از پرسپولیس به سپاهان نرفت و بین این دو تیم یک فصل را هم در فولاد گذراند.

50درصد محروم، 50درصد مصدوم

عیسی آل کثیر در 2 دربی مختلف تک گل پیروزی سرخپوشان را زده و بخش زیادی از محبوبیتش بین سرخپوشان را مدیون همین گل هاست. اما می توان گفت دردسرهایی که او در این چند ساله برای پرسپولیس ایجاد کرد خیلی بیشتر از درآمد اش برای قرمزها بود. او در همان بدو ورودش به این تیم و در حالی که تازه درخشش را با زدن 4گل در لیگ قهرمانان آسیا شروع نموده بود در همان بازی ها دچار محرومیت شد و 6ماه از میادین بیرون ماند. یعنی این مهاجم خوزستانی به محض ورود به پرسپولیس و بعد از فقط 6بازی 6ماه محروم شد تا پرسپولیسی ها یک نیم فصل را به انتظار بازگشت او بنشینند. یک سال بعد، او دوباره پرسپولیسی ها را برای یک نیم فصل دیگر تنها گذاشت و این بار مصدومیت رباط صلیبی علت این دوری بود. البته مصدومیت اتفاقی است که برای همه فوتبالیست ها پیش می آید و دست خود بازیکن نیست اما نکته اینجا بود که عیسی تا سه چهار ماه بعد از مصدومیت زیر بار عمل جراحی نمی رفت و تا جایی که توانست دوری اش از میادین را طولانی تر کرد! به این ترتیب او تا نیم فصل لیگ گذشته از میدان دور ماند و پرسپولیس روزهای زیادی را بدون مهاجم تخصصی سپری کرد تا او برگردد و در دربی برگشت آن گل مهم را به استقلال بزند.

آل کثیر؛ ستاره ال کلاسیکو

جالب است که در نیم فصل گذشته، وقتی پرسپولیس می خواست عیسی آل کثیر را به لیستش برگرداند، طرفین بر سر مدت این قرارداد تازه اختلاف داشتند. باشگاه می خواست مدت قرارداد فقط یک نیم فصل باشد تا در خاتمه فصل شرایط جسمی آل کثیر را ارزیابی کند اما عیسی اصرار به قرارداد بلندمدت تری داشت تا اینکه نهایتا حرف باشگاه به کرسی نشست. شاید امروز مسئولان پرسپولیس از اصراری که بر سر کوتاه مدت بودن قرارداد داشتند پشیمان شده باشند. به هر حال گلزن بازی های بزرگ سرخپوشان که گلزنی به السد، پاختاکور، استقلال، سپاهان و تراکتور را در کارنامه دارد حالا به سپاهان پیوسته و قرار است با رضا اسدی، شهریار مغانلو و کاوه رضایی در این تیم رقابت کند. در فصل آینده حضور او در مقابل پرسپولیس آن هم با پیراهن زرد سپاهان قطعا جالب و دیدنی خواهد بود.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 تیر 1402 بروزرسانی: 20 تیر 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1622

به "قراردادی که پرسپولیس را پشیمان کرد ، گلزن بازی ها بزرگ در تیم رقیب!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قراردادی که پرسپولیس را پشیمان کرد ، گلزن بازی ها بزرگ در تیم رقیب!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید