بیساکچیا ایتالیا؛ منطقه ای با خانه هایی 1 یورویی

به گزارش سفر به هند، خرید ملک و خانه همیشه یک سرمایه گذاری مناسب محسوب شده و افراد بسیاری برای افزودن به ثروت خود به سمت خرید خانه، ملک یا طلا می فرایند. امروزه، خرید خانه در یک کشور اروپایی دارای جذابیتی دوچندان است. اما، شنیدن خبر فروش خانه هایی به قیمت 1 یورو در یک کشور اروپایی در ابتدا به نظر عجیب می آید. خانه هایی در بیساکچیا در ایتالیا وجود دارند که در حال حاضر به قیمت تنها 1 یورو به فروش می رسند. اگر قصد دارید از چند و چون و دلایل فروش خانه های بیساکچیا ایتالیا مطلع شوید، ما را همراهی کنید. همچنین، ما در این مقاله به سوال بیساکچیا کجاست نیز پاسخ خواهیم داد.

بیساکچیا ایتالیا؛ منطقه ای با خانه هایی 1 یورویی

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

بیساکچیا کجاست؟

بیساکچیا ایتالیا منطقه ای است واقع در استان آولینو که دارای طبیعتی سرسبز بوده و با 10141 کیلومتر مربع مساحت، در ارتفاع 860 متری بالاتر از سطح دریا قرار گرفته است. برای اینکه بدانید بیساکچیا کجاست، باید آگاه باشید که این شهر با پوگلیا، کامپانیا و باسیلیکاتا در جنوب ایتالیا همسایه بوده و میراث جهانی یونسکو در نزدیکی آن قرار دارند. این منطقه در کشور ایتالیا ناگهان با انتشار اخباری مربوط بر فروش خانه هایش به قیمت 1 یورو بر سر زبانها افتاد و مشهور شد. اما، چرا باید در بیساکچیا در ایتالیا خانه ها تقریبا رایگان واگذار شوند؟

فروش خانه ها به امید رونق

بیساکچیا ایتالیا محلی بود که بدلیل فراوری پشم، صنعتگران بسیاری را در دل خود جای داد. اهالیش به سخت کوشی و خوش برخوردی شهره بودند و مردم مناطق دیگر احترام فراوانی برایشان قائل می شدند. مردم بیساکچیا بسیار میهمان نواز بوده و با انعطاف پذیری بالا، از مهاجرین به بهترین نحو ممکن پذیرایی می کردند. اما، امروزه تمام 90 خانه این منطقه خالی از سکنه هستند زیرا، دیگر فراوری پشمی در این بخش وجود ندارد. دولت ایتالیا با مشاهده خانه هایی که رو به خراب شدن می فرایند، تصمیم به فروش آنها گرفت.

دولت کشور ایتالیا با ارائه پیشنهاد خانه های 1 یورویی، تصمیم به راه اندازی مجدد این منطقه کرد تا ساکنان جدید، رونق سابق را بدان بازگردانند. بیشتر این خانه ها مورد استقبال گروه هایی بوده که به صورت جمعی زندگی می نمایند و اگر قصد اقامت در بیساکچیا را داشته باشند، می توانند با خرید خانه های 1 یورویی به آرزوی خود جامه عمل بپوشانند.

تورهای گردشگری بیساکچیا

اگر علاقمند باشید تا قبل از خرید یک خانه 1 یورویی، سری به طبیعت سرسبز بیساکچیا بزنید، می توانید در یکی از تورهای بیساکچیا ثبت نام کنید. این تورها شما را به تور پیاده روی در مسیرهای قدیمی خواهند برد و در ادامه می توانید از خانه های 1 یورویی هم دیدن کنید. اگر به بیساکچیا رفتید، بدلیل وجود دام و دامپروری و سابقه فراوری پشم، این نکته را در نظر داشته باشید که رژیم غذایی مردم این منطقه بر پایه پروتئین بوده و می توانید از خوردن گوشت تازه و سرخ شده گوسفندی با فلفل شیرین و سیب زمینی لذت ببرید. البته، پاستا و برنج های منطقه، هم اندازه خانه های 1 یورویی شهرت دارند.

منبع: همگردی
انتشار: 9 مرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 376

به "بیساکچیا ایتالیا؛ منطقه ای با خانه هایی 1 یورویی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بیساکچیا ایتالیا؛ منطقه ای با خانه هایی 1 یورویی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید