برترین رستوران های زوریخ، سوئیس

به گزارش سفر به هند، زوریخ، شهری در دامنه کوهستان آلپ، یکی از زیباترین مقصدهای گردشگری جهان است. غذا خوردن در یکی از رستوران های زوریخ، تجربه جذابی است که تا مدت ها فراموش نخواهید کرد.

برترین رستوران های زوریخ، سوئیس

شهر زیبای زوریخ در کنار دریاچه زوریخ واقع شده و مقصدی برای تمام فصول است. آشپزی این شهر متاثر از آشپزی سنتی زوریخی و تاثیرات آشپزی مدرن، بسیار متنوع و بی نظیر است. فرقی نمی نماید که دنبال غذای سنتی و لذیذ فوندو باشید یا بخواهید برترین غذای دریایی ممکن را در ساحل دریاچه زوریخ نوش جان کنید، این شهر هر غذایی که فکر کنید با برترین کیفیت را در رستوران های بی نظیرش برای مهمانان خود عرضه می نماید. در ادامه با چند رستوران برتر مرکز شهر زوریخ آشنا می شویم.

رستوران les Halles

این رستوران یک کارگاه بوده که بعدا به یکی از رستوران های محبوب شهر تبدیل شده است. مهم ترین غذای ویژه این رستوران که هواداران زیادی دارد، صدف و سیب زمینی سرخ نموده است. فضای رستوران بسیار آرام و ساده است و خدمات آن به صورت سلف سرویس ارائه می گردد. بعضی از شب های هفته، اجرای موسیقی زنده، حال و هوای دیگری به رستوران می دهد. گاهی اوقات، مسابقات فوتبال دستی هم در آن برگزار می گردد. دکوراسیون رستوران بسیار فرق دارد و علاوه بر سالن غذاخوری، فروشگاهی دارد که در آن خوراکی های لذیذ ایتالیایی و فرانسوی به فروش می رسد. این رستوران یکی از برترین رستوران های شهر است که قیمت های معقولی دارد و بیشتر مشتریان آن را قشر جوان تشکیل می دهند.

رستوران ایتالیا

همان طور که از نام این رستوران تعیین است، این رستوران ایتالیایی برترین غذاها را در محیطی دلپذیر عرضه می نماید. منوی رستوران زیاد مفصل نیست و فقط بر چند غذای ویژه تمرکز دارد. البته در منوی آن پیتزا هم پیدا نمی گردد، ولی برترین غذاهای ایتالیایی با عطر و طعم خانگی را در منوی آن خواهید دید. برترین گوشت و پنیر از ایتالیا به این رستوران آورده می گردد. در این رستوران می توانید یک غذای ایتالیایی واقعی را نوش جان کنید، از جمله چندین نوع پاستای سنتی که همگی با محصولات تازه و فصلی با برترین کیفیت تهیه می شوند. اگر عاشق غذاها و آشپزی ایتالیایی هستید در این رستوران به هیچ عنوان ناامید نمی شوید.

رستوران Kronenhalle

این رستوران یکی از رستوران های قدیمی زوریخ است و تمرکز آن بر ارائه آشپزی منطقه ای است. بسیاری از افراد سرشناس سوئیسی مهمان این رستوران بوده اند. نقاشی هایی از هنرمندان مشهوری چون پیکاسو را بر دیوار این رستوران خواهید دید. این رستوران سال های زیادی است که معروفیت فراوانی در سوئیس دارد و همیشه یکی از برترین رستوران های شهر برای عرضه باکیفیت ترین غذاهای بومی بوده است.

رستوران Volkshaus

این رستوران یکی از محبوب ترین رستوران های زوریخ برای کسانی است که می خواهند غذایی باکیفیت و لذیذ را در محیطی لوکس و مجلل نوش جان نمایند. این رستوران فقط به خاطر غذاهای سنتی سوئیسی اش معروفیت ندارد، بلکه میزبان کنسرت ها و نمایشگاه های متعددی است. سرویس دهی در این رستوران، فوق العاده عالی است و در فضایی شیک و خصوصی ارائه می گردد. یک رستوران سنتی و تیپیکال سوئیسی است و صد سال قدمت دارد. این مجموعه چند منظوره و رویدادهای متنوع آن را از دست ندهید و لذیذترین غذاهای سوئیسی را با برترین کیفیت نوش جان کنید.

رستوران Iroqouis

این رستوران مدرن، انواع غذاهای تازه و برگرها را در فضایی آرام سرو می نماید. دیوارهای چوبی نورپردازی شده، کف پوش سفید و حال و هوای روستایی دکوراسیون رستوران، آن را شبیه یک خانه ییلاقی روستایی نموده است. فضای مجذوب کننده، غذای باکیفیت و لذیذ و قیمت های معقول، از ویژگی های مهمی است که باعث شده این رستوران مورد توجه اهالی زوریخ و گردشگران قرار بگیرد.

رستوران Fischers Fritz

این رستوران در کنار دریاچه زیبای زوریخ واقع شده است. بعضی از انواع ماهی هایی که در تهیه غذا از آن ها استفاده می نمایند، مستقیما از همین دریاچه تامین می شوند. تازه ترین و لذیذترین غذاهای دریایی را می توانید اینجا نوش جان کنید و لذت ببرید. غذاهای ترکیبی و متاثر از کشورهای همسایه زوریخ، در کنار ظاهر مجذوب کننده، باعث شده که این رستوران جزو برترین رستوران های زوریخ باشد. روزهای تابستانی می توانید از منوی نوشیدنی رستوران، یک نوشیدنی خنک انتخاب کنید و در حالی که منظره زیبایی از دریاچه را دیدن می کنید، از آن لذت ببرید.

رستوران Maison Manesse

این رستوران مدرن و استثنایی، برترین غذاهای باکیفیت را برای وعده های ناهار و شام سرو می نماید. منوی رستوران بسیار متنوع و جالب توجه است. علاوه بر کیفیت و طعم بی نظیر غذاها، آن چه که باعث موفقیت و تمایز این رستوران شده، خدمات عالی و دکوراسیون زیبا و فضای دلپذیر است. این رستوران برای کسانی ایده آل است که هوادار غذاهای غیرمعمول و تازه هستند. خلاقیت رستوران در ترکیب غذاهای تازه و ساخت طعم های نو و متفاوت باعث شده که یک ستاره میشلن به دست آورد.

رستوران Raclette Stube

این رستوران برترین فوندو و راکلت شهر را سرو می نماید که دو نمونه از غذاهای سنتی سوئیس هستند. این رستوران در تمام طول سال باز است و همیشه در آن می توانید طعم برترین پنیرهای لذیذ سوئیسی را بچشید. فوندو یکی از غذاهایی است که در سفر به سوئیس حتما باید امتحان کنید. غذاهای این رستوران ساده ولی لذیذ هستند. اگر می خواهید برترین غذاهای سوئیسی را در فضایی آرام و دلپذیر نوش جان کنید، حتما این رستوران را انتخاب کنید.

رستوران Bebek

این رستوران، برترین غذاهای مدیترانه ای را در فضایی شیک و مجلل عرضه می نماید. آشپزی این رستوران، ترکیبی از آشپزی کشورهای مختلف اطراف مدیترانه است. فضای داخلی آن با المان های شرقی تزیین شده و آرامش و مجذوب کنندهیت خاصی دارد. طبقه بالای رستوران، منظرههای زیبایی از منطقه ها اطراف را به نمایش می گذارد. نوشیدنی ها و غذاها از تازه ترین و برترین محصولات و میوه های بومی تهیه می شوند و غذاها ارگانیک و سالم هستند. سرویس دهی رستوران بسیار محبت آمیز و بی نظیر است. در مجموع، این رستوران ترکیبی از حال و هوای رستوران های سوئیسی و مدیترانه ای است.

رستوران Gartenhof

این رستوران با فضایی آرام و محیطی بی نظیر یکی از برترین های زوریخ است. منوی رستوران هفتگی تغییر می نماید و غذاهای سوئیسی و فرانسوی سرو می نماید. حال و هوای قدیمی، فضای آرام و باغ زیبای رستوران باعث شده که انتخاب خوبی برای غذا خوردن در یک روز تابستانی باشد. از ویژگی های این رستوران می توان به استفاده از گوشت های تازه، سس های لذیذ و تازه ترین محصولات فصلی برای تهیه غذاها اشاره نمود. منوی نوشیدنی های سنتی رستوران را نباید از دست بدهید. این منو انتخابی و متنوع است و همراه با سرویس دهی عالی باعث شده که نام این رستوران همیشه در لیست برترین رستوران های شهر جای داشته باشد.

رستوران Parkhuus

اگر دوست دارید غذایتان را در رستورانی با آشپزانه اوپن نوش جان کنید و سرآشپزان را در حال تهیه کردن غذاها ببینید، این رستوران را انتخاب کنید. این رستوران از سه طرف با دیوارهای شیشه ای احاطه شده و به خاطر طعم متمایز غذاها و سرویس دهی بی نظیرش مشهور است. این رستوران دو طبقه دارد و طبقه دوم آن با منظرههای زیبا به وسیله پلکان مارپیچی زیبایی قابل دسترسی است.

رستوران Restaurant at Dolder Grand

این رستوران، یکی از خاص ترین رستوران های زوریخ است که در آن می توانید غذاهای بین المللی را سفارش دهید. رستورانی که دو ستاره میشلن دارد و سرآشپز مشهور آن غذاهایی خلاقانه و تازه را با برترین کیفیت تهیه می نماید. روها منوی ویژه ناهار و بیزینس لانچ دارد و شب ها غذاهای کامل همراه با پیش غذا و دسر سرو می گردد. منظره زیبایی از آلپ و دریاچه، از تراس تابستانی این رستوران قابل مشاهده است که یکی از زیباترین مناظری است که در یک رستوران می توانید دیدن کنید.

رستوران پاویون (Pavillon)

این رستوران سال ها است که به عنوان یکی از برترین رستوران های کلاسیک شهر زوریخ مشهور است و سرآشپز آن برترین غذاهای کلاسیک را با تغییرات جزیی و مدرن برای مهمانان خود سرو می نماید. این رستوران در هتل Baur au Lac قرار گرفته است و معمار معروف پیر ایو روشون آن را طراحی نموده است. رستوران پاویون با دکوراسیون بی نظیر و غذاهای باکیفیت برای وعده های ناهار و شام، پذیرای مهمانان است.

فیل سفید

این رستوران تایلندی برای کسانی است که می خواهند غذاهای سنتی تایلندی را در فضای شیک و مجلل نوش جان نمایند. این رستوران جزو محبوب ترین رستوران های شهر است که غذای سنتی کشور دیگرا را سرو می نماید و همیشه از نظر کیفیت و محبوبیت در بین برترین رستوران های شهر جای داشته است. علاوه بر غذاهای سنتی تایلندی، تنوعی از غذاهای گوشتی، و انواع نودل با برترین تزیینات در این رستوران عرضه می گردد. همه سرآشپزهای رستوران تایلندی هستند. فضای آرام و مجلل رستوران، تجربه ای عالی از غذا خوردن در یک رستوران تایلندی را برایتان رقم می زند.

رستوران Ricos

این رستوران که برترین غذاهای فرانسوی را سرو می نماید، دو ستاره میشلن دارد و جزو برترین رستوران های اروپا است. سرآشپز رستوران Rico Zandonella برترین غذاهای فرانسوی را بدون هیچ کم و کاستی با نهایت دقت و با زیباترین تزیینات، سرو می نماید. فضای رستوران بسیار شیک و مجلل است و با آثار هنری و لوسترهای زیبا، تزیین شده است. تم رنگ آمیزی دکوراسیون رستوران، طلایی و قرمز است و فضایی مجذوب کننده و دلنشین دارد.

منبع: کجارو / elitetraveler.com / theculturetrip.com
انتشار: 31 فروردین 1401 بروزرسانی: 31 فروردین 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1371

به "برترین رستوران های زوریخ، سوئیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین رستوران های زوریخ، سوئیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید