برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر در قروه

به گزارش سفر به هند، محمد مخدومی، با اشاره به برگزاری یک دوره مسابقه استانی کتابخوانی ویژه غدیر در سه رده سنی به میزبانی شهرستان قروه به خبرنگار خبرنگاران در سنندج اظهار کرد: به مناسبت در پیش بودن عید سعید غدیر مسابقه ای فرهنگی ویژه سه رده سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسال در استان کردستان برگزار می گردد.

برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر در قروه

وی با بیان اینکه این مسابقه صورت مجازی برگزار می گردد، ادامه داد: علاقه مندان برای شرکت در مسابقه کتابخوانی غدیر و بعلاوه دانلود منابع مسابقه می توانند به سایت samakpl.ir مراجعه نمایند.

مدیرکل کتابخانه های عمومی کردستان آخرین مهلت شرکت در این مسابقه را 15 تیر جاری گفت و گفت: مرحله نهایی و انتخاب برگزیدگان 16 تیرماه به میزبانی کتابخانه های عمومی شهرستان قروه و موکب موسی بن جعفر برگزار می گردد.

مخدومی به منابع معرفی شده برای شرکت در مسابقه نیز اشاره و بیان نمود: کتاب نسیم غدیر برای گروه سنی خردسال و کودک (4تا12سال)، کتاب حوالی ظهر مختص گروه سنی نوجوان (13تا 17سال) و بعلاوه کتاب بر کرانه غدیر برای گروه سنی جوان و بزرگسال(18سال به بالا) در این مسابقه کتابخوانی معرفی شده است.

وی بیان نمود: قالب مسابقه برای رده سنی جوان و بزرگسال و نوجوان به صورت سوالات چهارگزینه ای و قالب مسابقه برای رده سنی خردسال و کودک به صورت پویش کتابخوانی است که شامل بارگذاری فیلم با محتوی معرفی کتاب، شعرخوانی، قصه گویی در سایت مسابقه است.

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان کردستان ادامه داد: نوشتن جمله زیبا برای امام علی(ع) و یا نقاشی بر روی کاغذA4 و بارگذاری بر روی سایت مسابقه نیز در بخش پویش کتابخوانی رده سنی خردسال و کودک قرار می گیرد.

مخدومی یادآوری کرد: در مرحله نهایی مسابقه، جوایز ارزشمندی به 18 نفر از برگزیدگان مسابقه کتابخوانی غدیرخم به قید قرعه اهدا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران
انتشار: 11 تیر 1402 بروزرسانی: 11 تیر 1402 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1619

به "برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر در قروه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقه کتابخوانی ویژه غدیر در قروه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید