بازسازی سالن توفیق جهانبخت حدود 2 میلیارد تومان هزینه داشت

به گزارش سفر به هند، به گزارش خبرنگاران، محمد ابراهیم امامی سخنگوی فدراسیون کشتی با بیان این مطلب اضافه نمود: سالن زنده یاد مهندس توفیق جهانبخت تهران که از دهه های پیش محل تمرین تیم های ملی و همچنین قهرمانان و پیشکسوتان نامی کشتی ایران بود، به دلیل فرسودگی و نا ایمن بودن که بیش از 2 دهه مورد بازسازی قرار نگرفته بود، از سوی فدراسیون کشتی در دست تعمیرات اساسی نهاده شد و هم اکنون کار بازسازی و نوسازی آن با هزینه ای حدود 2 میلیارد تومان به خاتمه رسیده است.

بازسازی سالن توفیق جهانبخت حدود 2 میلیارد تومان هزینه داشت

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

وی ادامه داد: مراسم بازگشایی مجدد این سالن قدیمی پایتخت روز سه شنبه هفته جاری با حضور جمعی از مسئولان از جمله سلطانی فر وزیر ورزش و جوانان، صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک، علی نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان، قهرمانان و پیشکسوتان در محل این سالن واقع در جنب مجموعه ورزشی شیرودی تهران و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی برگزار می گردد.

امامی توضیح داد: از دیگر اقدامات اجرا شده ایجاد خوابگاه در طبقه بالای این سالن با ظرفیت 20 تخت برای اسکان ورزشکاران است.

وی در خصوص برداشتن دیوار صخره نوردی که موجب مسدود شدن پنجره های این سالن شده بود گفت: مقرر شده است که از سوی فدراسیون کوهنوردی این دیواره تا سرانجام شهریورماه جمع آوری گردد.

سخنگوی فدراسیون کشتی در سرانجام اعلام کرد: فدراسیون پیش از این نسبت به بازسازی و نوسازی کامل خانه کشتی شهید ابراهیم هادی اقدام نموده بود و این دومین سالنی است که از سوی فدراسیون کشتی مورد بازسازی و نوسازی کامل قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 مرداد 1399 بروزرسانی: 28 شهریور 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 433

به "بازسازی سالن توفیق جهانبخت حدود 2 میلیارد تومان هزینه داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی سالن توفیق جهانبخت حدود 2 میلیارد تومان هزینه داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید