اعلام شرایط دریافت امریه سربازی

به گزارش سفر به هند، متقاضیان امریه سربازی می توانند با مراجعه به سامانه مردم یار از شرایط جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

اعلام شرایط دریافت امریه سربازی

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با توجه به ظرفیت ایجاد شده در اصل 147 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در نظر دارد از توان علمی و تخصصی فارغ التحصیلان دانشگاهی در قالب جذب نیرو های امریه (کارکنان وظیفه) جهت ارائه خدمات در حوزه های اجتماعی، مالی، کارآفرینی و رفاه در مراکز استان ها و منطقه ها محروم و کمتر پیشرفته کشور اقدام نمایند.

در این راستا اداره کل توسعه منابع انسانی این وزارتخانه با همکاری ادارات کل اجرائی در استان ها در سال 1400 اقدام به جذب و به کارگیری تعدادی نیروی متخصص، نخبه و متعهد با مدرک تحصیلی دکتری، فوق لیسانس و لیسانس جهت اعزام 1400/12/01 اقدام نموده است.

آخرین مهلت ثبت نام برای امریه

متقاضیان امریه سربازی می توانند تا تاریخ 1400/10/15 با مراجعه به سامانه مردم یار (تعاون یارقدیم) این وزارتخانه به آدرس اینترنتی taavonyar.mcls.gov.ir از شرایط پذیرش و جذب در ادارات کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ها اطلاع و ثبت نام نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 5 اسفند 1400 بروزرسانی: 5 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1323

به "اعلام شرایط دریافت امریه سربازی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام شرایط دریافت امریه سربازی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید