اعزام 393 زوج دانشجویی زنجانی به مشهد مقدس

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران/زنجان مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان گفت: آموزش محور بودن ازدواج دانشجویی، سبب پایین آمدن نرخ طلاق در این نوع ازدواج شده است.

اعزام 393 زوج دانشجویی زنجانی به مشهد مقدس

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات ویزای تحصیلی استرالیا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی استرالیا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی استرالیا، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های استرالیا انتخاب کنید.

علی سپهری در گفت وگو با خبرنگاران، در رابطه با برگزاری ازدواج دانشجویی، اظهار کرد: در امسال 393 زوج در مراسم ازدواج دانشجویی شرکت کردند که از این تعداد 292 زوج به صورت کاروانی راهی اردوی زیارتی مشهد مقدس خواهند شد.

وی اضافه نمود: ازدواج دانشجویی آموزش محور بوده و توفیقات بالایی دارد، زیرا برای این زوج ها آموزش های قبل، حین و پس از ازدواج ارائه می گردد که این آموزش ها سبب شده تا آمار طلاق در میان این قشر پایین باشد.

این مسئول با اشاره به اینکه در مشهد مقدس نیز برای زوج های دانشجو، کلاس های آموزشی برگزار خواهد شد، توضیح داد: استان زنجان جزو معدود استان های کشور است که زوج های دانشجو را به صورت کاروانی با دو قطار و یک جا به اردوی زیارتی مشهد مقدس اعزام می نماید.

مدیر روابط عمومی دانشگاه زنجان با اشاره به اینکه استان دومین سال متوالی است که ازدواج دانشجویی را به صورت کاروانی برگزار می نماید، گفت: تا به امروز 22 دوره جشن ازدواج دانشجویی در استان برگزار شده و در امسال نیز بیست و سومین دوره آن در روز آدینه 25 بهمن ماه در سالن غدیر دانشگاه زنجان با حضور مقامات عالی استان برگزار می گردد.

سپهری اظهار کرد: این زوج های دانشجو، 40 قلم تسهیلات از جمله چندین وام، خرید لوازم خانگی، برگزاری مراسم ازدواج در تالار با مبالغ کم و غیره داده می گردد.

وی اعلام کرد: براساس آنالیز های صورت گرفته از 4 هزار و 500 ازدواج دانشجویی ثبت شده در بین سال های 92 تا 97 در استان، تنها 142 مورد منجر به طلاق شده است که این میزان بسیار پایین تر از درصد نرخ طلاق در استان و کشور است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 151

به "اعزام 393 زوج دانشجویی زنجانی به مشهد مقدس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعزام 393 زوج دانشجویی زنجانی به مشهد مقدس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید