آرتتا: چیزی شیرین تر از بردن دربی در باکسینگ دی نیست، امیدوارم این پیروزی نقطه عطفی برای آرسنال باشد

به گزارش سفر به هند، سرمربی تیم فوتبال آرسنال از پیروزی خانگی شاگردانش در دربی لندن مقابل چلسی ابراز خرسندی کرد و گفت امیدوار است این برد سبب پایان تیره روزهایی توپچی ها شود.

آرتتا: چیزی شیرین تر از بردن دربی در باکسینگ دی نیست، امیدوارم این پیروزی نقطه عطفی برای آرسنال باشد

به گزارش خبرنگاران، میکل آرتتا پس از پیروزی 3 بر یک شنبه شب تیمش مقابل چلسی در هفته پانزدهم لیگ برتر انگلیس که اولین برد این تیم بعد از هشت بازی و 55 روز انتظار بود، به خبرنگاران گفت: نتیجه مهمترین اتفاق امروز بود. ما واقعاً به این پیروزی نیاز داشتیم. در هشت هفته اخیر برای کسب نتیجه واقعاً بدشانسی آوردیم و به همین دلیل این بازی برای ما فرصت بسیار مهمی بود. از سوت آغاز، شما می توانستید انگیزه و انرژی برای کسب پیروزی را در بازیکنان ما ببینید.

آرتتا اضافه کرد: روحیه تیم قبل از بازی هم مثبت بود، چون واقعاً برای کسب این برد اشتیاق داشتیم. من هم از بازیکنانم راضی ام و برای هواداران راضی. خب به هر حال ما چندین هفته آنها را ناامید کردیم و امروز یک روز خوب برای شان ساختیم. زمانی که به حریف پنالتی دادیم (پنالتی که برند لنو سنگربان آرسنال آنها را مهار کرد و مانع از دومین گل چلسی شد) باورم نمی شد. این همان بازی فوق العاده ای است که فوتبال نام دارد و همیشه می تواند شما را غافلگیر کند.

سرمربی اسپانیایی آرسنال که تیمش اکنون به رده چهاردهم جدول رسیده است، ادامه داد: این پیروزی بزرگی برای ماست. ما از نتایج اخیرمان سرخورده بودیم البته نه از عملکردمان. بازیکنان مان تحت فشار بودند، همینطور هواداران. هیچ چیزی شیرین تر از این نیست که دربی لندن را مقابل چلسی در باکسینگ دی (اولین هفته لیگ برتر پس از کریسمس) ببرید. امیدواریم که این پیروزی یک نقطه عطف برای تیم ما باشد. راضییم که بازی را بردیم، چون می توانم تصور کنم که هواداران از نتایج اخیرمان چقدر ناراحت بودند.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال اینستاگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و جهان را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 761

به "آرتتا: چیزی شیرین تر از بردن دربی در باکسینگ دی نیست، امیدوارم این پیروزی نقطه عطفی برای آرسنال باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آرتتا: چیزی شیرین تر از بردن دربی در باکسینگ دی نیست، امیدوارم این پیروزی نقطه عطفی برای آرسنال باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید