کرونا در اروپا، از به میدان آمدن ارتش ها تا بالاترین سطح هشدار کرونایی در چندین شهر فرانسه

به گزارش سفر به هند، جدیدترین اخبار کرونایی در اروپا حاکی از آن است که در بعضی کشورها از جمله آلمان و اسلواکی ارتش برای مهار کرونا به میدان آمده و در چندین شهر فرانسه هم بالاترین سطح هشدار کرونایی اعمال شده است.

کرونا در اروپا، از به میدان آمدن ارتش ها تا بالاترین سطح هشدار کرونایی در چندین شهر فرانسه

با ما همراه باشید و با تور فرانسه از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، کرونا در اروپا همچنان جولان داده و در بسیاری کشورهای اروپایی موج دوم آن شروع شده و نگرانی های زیادی را ایجاد نموده است.

جدیدترین خبرها و تحلیل های ایران و دنیا را در کانال تلگرامی خبرنگاران بخوانید. (کلیک کنید)

انگلیس یاری های کرونایی به شرکت ها را افزایش می دهد

جدیدترین اخبار کرونایی از اروپا حاکی از آن است که دولت انگلیس یاری ها برای شرکت ها در بحران کرونا را گسترش می دهد. لندن روز آدینه یاری های جدید برای شرکت ها در دوران کرونا را خاطرنشان کرد.

وزیر دارایی انگلیس با اعلام اینکه مردم نگران ماه های سخت زمستان هستند نگرانی آن ها را قابل فهم ارزیابی کرد.

درخواست رئیس دفتر صدر اعظم آلمان از شهروندان برای نرفتن به سفر در پاییز

هلگا براون، رئیس دفتر صدر اعظم آلمان هم با توجه به افزایش چشمگیر آمار مبتلایان به کرونا از شهروندان مناطق خطر کرونایی در این کشور خواسته در تعطیلات پاییز به سفر نروند. در حال حاضر شهرهای برلین و فرانکفورت جزو مناطق خطر کرونایی در این کشور هستند.

4516 مبتلای روزانه در آلمان

در آلمان هم برای دومین روز پیاپی بیش از 4 هزار نفر به کرونا مبتلا شده اند. انستیتو رابرت کخ آلمان هم خاطرنشان کرد که در عرض24 ساعت گذشته حدود 4516 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده اند.

بیش از 1400 نیروی ارتش آلمان برای مهار کرونا به میدان آمدند

در جریان بحران کرونا هم حدود 1400 نیروی ارتش آلمان به منظور حمایت از مناطق و ایالات آلمان در مهار کرونا به میدان آمده اند.

بالاترین سطح هشدار کرونایی برای شهرهای فرانسه

فرانسه هم بالاترین سطح هشدار کرونایی را برای چهار شهر دیگر این کشور خاطرنشان کرد. دولت فرانسه به دلیل شرایط خطر و هشدار دهنده کرونایی در این کشور این طرح را در دستور کار قرار داده است.

وخامت اوضاع کرونایی در پرتغال

شرایط کرونایی در پرتغال هم بدتر می گردد. نهادهای بهداشتی پرتغال از ابتلای 1278 مورد جدید ابتلا به کرونا در عرض 24 ساعت خبر دادند که دومین آمار بالای مبتلایان روزانه در این کشور از زمان شیوع کرونا بوده است. دولت پرتغال اعلام نموده که هفته آینده برای مهار کرونا اقدامات و محدودیت های بیشتری را در دستور کار قرار می دهد.

اسلواکی از ارتش برای مهار کرونا یاری می گیرد

در اسلواکی هم دولت، ارتش را برای حمایت از نهادهای بهداشتی برای مهار کرونا به میدان آورده است. در اولین مرحله اواخر هفته جاری حدود 270 نیروی ارتش این کشور برای این منظور به میدان می آیند. شمار موارد ابتلای روزانه در این کشور اخیرا با 1184 مورد به بالاترین میزان از زمان شیوع کرونا رسیده است.

رکورد جدید آمار مبتلایان روزانه در لهستان

لهستان هم مجددا رکورد جدیدی را در آمار مبتلایان روزانه اعلام نموده است. نهادهای بهداشتی در این کشور اعلام نموده اند که در 24 ساعت گذشته حدود 4739 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 52 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند. در مجموع از شروع بحران کرونا بیش از 116 هزار نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 2919 نفر هم جان خود را از دست داده اند.

آلمانی ها موج دوم کرونا را بدتر از موج اول می دانند

نتایج یک نظر سنجی نشان می دهد که آلمانی ها با نگرانی زیادی به بحران کرونا در ماه های آینده می نگرند.

این اساس آلمانی ها نگران ماه های آینده هستند و از این رو محتاطانه عمل می نمایند.

در این نظر سنجی که توسط موسسه سیوی و به سفارش روزنامه تاگس اشپیگل اجرا شده است چندین سوال از شهروندان پرسیده شد.

نتایج این نظرسنجی نشان داد که بیش از نیمی از شهروندان آلمانی انتظار داشتند که در ماه های آینده کشورشان بیشتر از بهار تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گیرد. 51 درصد شهروندان آلمانی چنین اعتقادی داشتند و تنها 13 درصد نظری خلاف این را داشتند. در بین افراد با سنین بالاتر چشم انداز کرونایی کشور تیره و تار تر بود. زنان هم در این ارتباط دید بدبینانه تری نسبت به مردان داشتند.

در حالی که 54 درصد زنان اعتقاد داشتند که این بحران سخت تر از بهار آلمان را در بر خواهد گرفت در بین مردان 48 درصد چنین نظری داشتند. نظرات در این باره در غرب و شرق آلمان هم متفاوت بود در حالی که 53 درصد از ساکنان غرب آلمان با بدبینی به آینده کرونا در کشورشان می نگریستند در شرق آلمان 44 درصد چنین دیدگاهی داشتند.

نتایج این نظر سنجی همچنین نشان داد که بیشتر قریب به اتفاق شهروندان آلمانی نگران این مسئله بودند که در زمستان محدودیت های ارتباطی قوی تری برای مهار کرونا شکل گیرد. حدود 74 درصد شهروندان آلمانی نگران این مسئله بودند

جدیدترین آمار مبتلا به کرونا در کشورهای اروپایی

جدیدترین آمارها نشان می دهد که تا به حال در اسپانیا 884381 نفر به کرونا مبتلا شده و 32688 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

در فرانسه هم تا به حال 671638 نفر به کرونا مبتلا شده و 32521 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در انگلیس هم تا به حال 461815 نفر به کرونا مبتلا شده و 42592 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

ایتالیا هم به شدت تحت تاثیر شیوع کرونا قرار گرفته و تا به حال 338398 نفر در این کشور به کرونا مبتلا شده و 36083 نفر هم در اثر ابتلا به این بیماری جان خود را از دست داده اند.

بر اساس جدیدترین آمارها در آلمان هم تا به حال 316287 نفر به کرونا مبتلا شده و 9670 نفر هم در اثر ابتلا به آن جان خود را از دست داده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 مهر 1399 بروزرسانی: 22 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 539

به "کرونا در اروپا، از به میدان آمدن ارتش ها تا بالاترین سطح هشدار کرونایی در چندین شهر فرانسه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در اروپا، از به میدان آمدن ارتش ها تا بالاترین سطح هشدار کرونایی در چندین شهر فرانسه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید