137 نماد رضایت مردمی است؛ کسب رضایتمندی اولویت اول است

به گزارش سفر به هند، به مناسبت شانزدهمین سالگرد تأسیس سامانه مدیریت شهری 137، شهردار منطقه 13 به همراه مهندس خلیلی رئیس سامانه 137 و مهندس فرجی رئیس سامانه 1888 شهرداری تهران، ضمن بازدید از نمایشگاه موتورسیکلت خدمات رسان و تجهیزات، از پرسنل شاغل در این سامانه با اهدای لوح و هدایا تقدیر کردند.

137 نماد رضایت مردمی است؛ کسب رضایتمندی اولویت اول است

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه13، دکتر محمدهادی علی احمدی شهردار منطقه 13 در جمع پرسنل سامانه 137 منطقه، ضمن تشکر از زحمات شبانه روزی پرسنل این سامانه، در سخنانی با بیان اینکه کسب رتبه های برتر سامانه 137 منطقه نشان از تلاش و تلاش بی وقفه پرسنل این سامانه دارد، توضیح داد: سامانه های 137 و 1888 نماد رضایت مردمی است و بدون تردید رسیدگی به مسائل و درخواست های شهروندان و کسب این رضایتمندی اولویت اول ماست.

او خدمات رسانی به شهروندان را مقدس خواند و اضافه کرد: همه ما وظیفه داریم برترین خدمات را به شهروندان ارائه کنیم و در جهت کسب و برطرف مسائل مردم حرکت نماییم.

بعلاوه در این مراسم، مهندس خلیلی ریاست سامانه مدیریت شهری 137 با اعلام اینکه در طول 16 سال گذشته میلیون ها پیغام به این سامانه ارسال و درخواست های شهروندان رسیدگی شده است، از دغدغه مندی و تفکر شهردار منطقه در خدمت رسانی به شهروندان تقدیر کرد و ابراز امیدواری کرد این حرکت روبه جلو کماکان ادامه یابد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 23 اسفند 1400 بروزرسانی: 23 اسفند 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1343

به "137 نماد رضایت مردمی است؛ کسب رضایتمندی اولویت اول است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "137 نماد رضایت مردمی است؛ کسب رضایتمندی اولویت اول است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید