1131 واحد مسکونی در شهر جدید امیر کبیر ساخته می گردد

به گزارش سفر به هند، خبرنگاران: مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر گفت: پایلوت مسکن مهر ویلایی در سفر دوم رئیس جمهور اسبق مطرح شد و با تفاهم نامه های سه جانبه 1131 واحد در حال ساخت است.

1131 واحد مسکونی در شهر جدید امیر کبیر ساخته می گردد

جهت دریافت خدمات اجرای روف گاردن با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش خبرنگاران در اراک، علیرضا عزیزی در جمع خبرنگاران با اشاره به ساخت شهر جدید امیر کبیر اظهار کرد: شهر امیرکبیر در زمینی به مساحت 1600 هکتار در محدوده قانونی، برای اسکان حدود 100 هزار نفر طراحی شده که با توجه به قرار دریافت در راستا جاده اراک به تهران از موقعیت خوبی برخوردار است.

وی اضافه کرد: در نخستین مرحله اجرای طرح مسکن مهر در این شهر، بیش از 3300 نفر برای واحدهای ویلایی مسکن مهر ثبت نام و نسبت به واریز آورده متقاضی اقدام نموده که از این تعداد 2500 نفر آنها واجد شرایط شناخته شدند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر توضیح داد: در مهاجران مسائلی با معارضان داشتیم که در امیرکبیر این مشکل وجود ندارد.

عزیزی با اشاره به برنامه مکان یابی مسکن مهر مهاجران و امیرکبیر گفت: مکان یابی مهاجران و امیرکبیر در سال 69 صورت گرفت و به دلیل اسقرار پالایشگاه و پتروشیمی، اولویت با احداث شهر مهاجران بوده است.

وی اضافه کرد: آغاز تملک ها از سال 84 انجام و در زمان کوتاهی آغاز به ساخته شدن کرد و فرصت طولانی که در ساخت امیرکبیر به وجود آمد سبب حل مسائل و مسائل ابتدایی شد.

عزیزی توضیح داد: سه شرکت طرف قرارداد بوده که دو شرکت به وسیلهLSF و شرکت سوم به وسیله قالب درجا 450 واحد را می سازند.

وی با اشاره به واریز وجه از سوی متقاضیان اضافه کرد: در ابتدا از سوی متقاضیان 25 میلیون ریال واریز شد که در مرحله اول 3200 متقاضی مسکن مهر ویلایی در یک هفته مبلغ مورد نظر را واریز کردند.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر به سرعت بالای ساخت مسکن این شهر اشاره نمود و گفت: در شهر امیرکبیر 120 فنداسیون اجرایی شده بود و کار با سرعت بالایی آغاز شد.

عزیزی اضافه کرد: کار مهم، برنامه ریزی برای دریافت سهم آورده متقاضیان است که بر اساس محاسبات انجام گرفته مبلغ 150 میلیون ریال دیگر باید واریز گردد.

وی توضیح داد: بعد از قیمت اعلام شده عده ای از متقاضیان انصراف داده و اکنون 1700متقاضی وجود دارد که 1100 نفر علاوه بر 130میلیون ریال خواسته شده حتی بدون اعلام تا 250میلیون ریال نیز واریز نموده اند.

وی با اشاره به زمان تحویل کار اضافه کرد: متقاضیان 2سال است که پول به حساب ها واریز نموده و از اول مهر 91 کار آغاز و زمان تحویل، تابستان 93 پیش بینی شده و آماده سازی حدود 590 واحد آنها صورت گرفته است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید امیرکبیر با اشاره به تامین آب شرب این واحدها گفت: در طرح جامع تامین آب قرار بر تامین 25 لیتر در ثانیه از سوی آب منطقه است و مابقی به وسیله منابع زیر زمینی و 170 لیتر در ثانیه از آب شرب شهری برای تامین آب این شهر اختصاص می یابد.

آ

منبع: تسنیم
انتشار: 19 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 223

به "1131 واحد مسکونی در شهر جدید امیر کبیر ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1131 واحد مسکونی در شهر جدید امیر کبیر ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید