11 هزار و 16 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند

به گزارش سفر به هند، مدیرکل ثبت احوال چهارمحال و بختیاری گفت:11 هزار و 16 نفر از افراد واجد شرایط استان تا به امروز هیچ اقدامی برای کارت هوشمند ملی خود انجام نداده اند.

11 هزار و 16 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند

عبدالرضا کریمی گفت: پارسال هزار و 99 نفر از مردم استان، واجد شرایط دریافت کارت هوشمند ملی بوده اند.

تا به امروز 756 هزار و 83 نفر معادل 98.6 درصد برای کارت هوشمند ملی درخواست و اقدام نموده اند که از این تعداد 91 هزار و 360 نفر در انتظار صدور کارت هوشمند ملی هستند.

کارت هوشمند ملی مدرک هویتی برای افراد محسوب می گردد؛ 11 هزار و 16 نفر معادل 1.4 درصد از افراد واجد شرایط در استان تا به امروز هیچ اقدامی برای کارت هوشمند ملی خود انجام نداده اند.

طبق پیش بینی های اجرا شده در کشور تمامی افرادی که متقاضی دریافت کارت هوشمند ملی هستند تا سرانجام شهریورماه کارت خود را دریافت خواهند کرد؛ این زیرساخت فراهم شده که کارت هوشمند ملی در سریع ترین زمان ممکن به دست افراد برسد.

چهارمحال و بختیاری جزو چهار استان کشور بوده که بالاترین درخواست مردم برای صدور کارت هوشمند ملی اخذ شده است، بنابراین در صورتی که مردم سریع تر برای کارت هوشمند ملی خود اقدام نمایند قطعا همانند سنوات گذشته جزو استان پیشرو خواهیم بود.

بیشتر بخوانید

در استان چهارمحال و بختیاری حدود 41 دفتر پیشخوان فعال و دو دفتر ICT روستایی فعال وجود دارد که درخواست های اولیه در آنجا ثبت می شوند، البته برای ایجاد دفاتر پیشخوان درخواست هایی اجرا شده که در حال اخذ مجوزات لازم هستند.

طرحی در حال حاضر برای تعویض شناسنامه های جلد قرمز وجود ندارد، از طرفی پارسال 49 هزار و 593 جلد شناسنامه مکانیزه در استان صادر شده است و به طور میانه سالانه بین 50 تا 55 هزار جلد صادر می گردد.

خبرنگاران چهارمحال و بختیاری شهرکرد

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 تیر 1401 بروزرسانی: 5 تیر 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1429

به "11 هزار و 16 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "11 هزار و 16 نفر از مردم چهارمحال و بختیاری کارت هوشمند ملی دریافت نکرده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید