کاهش 73 درصدی تردد در جاده های اصفهان

به گزارش سفر به هند، رییس پلیس راه اصفهان گفت: تردد در جاده های اصلی و محورهای این استان در نخستین روز عید نوروز در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته 73 درصد کاهش یافته است.

کاهش 73 درصدی تردد در جاده های اصفهان

به گزارش خبرنگاران سرهنگ حسین پورقیصری روز شنبه در گفت و گو با ایرنا با بیان اینکه این آمارها بر اساس آنالیز دستگاه های تردد شمار جاده های استان بدست آمد، اظهارداشت: این حجم از کاهش میزان تردد در جاده ها نشان می دهد مردم این استان کمر همت را برای شکست ویروس جدید کرونا بسته و برای پیشگیری از شیوع آن سفرهای نوروزی خود را لغو نموده اند.

وی با بیان اینکه برای مهار کرونا ضروری است ترددها صد در صد کاهش یابد از هموطنان خواست با هدف پیشگیری از شیوع ویروس این بیماری از سفرهای غیرضروری خودداری نمایند.

رییس پلیس راه اصفهان با بیان اینکه کاهش ترددها و خلوتی محورهای استان احتمال افزایش سرعت و تصادفات را بدنبال دارد، به رانندگان تاکید نمود برای پیشگیری از تصادف و حوادث ناگوار رانندگی از شتاب و انجام حرکات خطرساز خودداری نمایند.

وی یادآور شد: افراد از گفت و گو با تلفن همراه در هنگام رانندگی خودداری نمایند و ضمن رعایت فاصله طولی با خودرو مقابل، با سرعت مطمئنه حرکت نموده و در صورت احساس خستگی، در نخستین توقفگاه به استراحت بپردازند.

پورقیصری با اشاره به اینکه مسیرهای ارتباطی اصفهان در اولین روز سال نسبت به سال های گذشته کم تردد و خلوت بود اعلام کرد: ترافیک کم در جاده های استان اصفهان، نشان از توجه مردم به توصیه ها و هشدارهای مسوولان و کاهش مسافرت هاست.

شمار مبتلایان به بیماری کرونا در استان اصفهان در آخرین روز سال 98 به یکهزار و 646 تَن رسید و این خطه، رتبه دوم کشوری را پس از تهران در این زمینه دارد.

در مجموع با احتساب موارد جدید ابتلا به بیماری کرونا، بیشترین تعداد مبتلایان به ترتیب در استان تهران با چهار هزار و 397، اصفهان یکهزار و 646 و مازندران یکهزار و 552 تَن هستند.

استان اصفهان دارای 11 هزار و 500 کیلومتر راه شامل 399 کیلومتر آزاد راه، یکهزار و 659 کیلومتر بزرگراه، 2 هزار و 791 کیلومتر راه همسنگ و 29 کیلومتر آزاد راه است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 224

به "کاهش 73 درصدی تردد در جاده های اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاهش 73 درصدی تردد در جاده های اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید