پیش بینی گرد و غبار و رگبار ساعتی تا اواسط هفته جاری در استان البرز

به گزارش سفر به هند، مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز از پیش بینی هواشناسی مبنی بر گرد و غبار و رگبار ساعتی تا اواسط هفته جاری در تمامی نقاط استان اطلاع داد.

پیش بینی گرد و غبار و رگبار ساعتی تا اواسط هفته جاری در استان البرز

به گزارش خبرنگاران البرز، محمدرضا فلاح نژاد با بیان این مطلب گفت: تحلیل آخرین الگوهای پیش یابی حاکی از گذر موج ناپایدار سطوح میانی از عصر امروز شنبه 11 اردیبهشت تا صبح روز سه شنبه 14 اردیبهشت ماه در منطقه البرز مرکزی است.

وی اضافه کرد: در این راستا با توجه به ماهیت تندری آن و رشد ابرهای همرفتی به صورت محلی وزش باد شدید و لحظه ای و گرد و خاک (کاهش کیفیت هوا) ، رگبار ساعتی رعد و برق و نیز در پاره ای نقاط استان بارش تگرگ مورد انتظار می باشد .

این مسئول خاطر با اشاره به اینکه شدت بارش ها از عصر شنبه شروع و تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت، خاطر نشان کرد: با توجه به رگبار ساعتی و رعد و برق ، وزش باد شدید و لحظه ای ، خیزش گرد و خاک و احتمال تگرگ، موجب اختلال در تردد جاده ای و آب گرفتگی موقت معابر شهری ، ریزش سنگ در جاده های کوهستانی، آسیب به محصولات کشاورزی و باغی به دلیل وزش باد و احتمال رخداد تگرگ خواهد شد که باید مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 23 خرداد 1400 بروزرسانی: 23 خرداد 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1003

به "پیش بینی گرد و غبار و رگبار ساعتی تا اواسط هفته جاری در استان البرز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پیش بینی گرد و غبار و رگبار ساعتی تا اواسط هفته جاری در استان البرز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید