هزینه خروج از اتحادیه اروپا دامن گردشگران بریتانیایی را می گیرد (تور اروپا ارزان)

به گزارش سفر به هند، کمیسیون اروپا تایید کرد که پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا (برکسیت)، بریتانیایی ها برای ورود به کشورهای عضو اتحادیه اروپا ملزم به پرداخت هفت یورو خواهند بود. این قانون که از سال 2021 اعمال خواهد شد، شهروندان بریتانیایی را هر سه سال یک بار ملزم به پیش ثبت نام در یک سامانه الکترونیکی می کند. افراد زیر سن 18 سال و بالای سن 70 سال از این قانون مستثنی خواهند بود.

هزینه خروج از اتحادیه اروپا دامن گردشگران بریتانیایی را می گیرد (تور اروپا ارزان)

با ما سفر کنید و با تور اروپا ارزان از قاره سبز اروپا دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

این قانون پیشنهادی از طرف کمیسیون اروپا که اتیاس نامیده می گردد، شهروندان 61 کشور خارج از حوزه شینگن را ملزم به ثبت نام در این سامانه برای ورود به کشورهای اتحادیه اروپا بدون احتیاج به اخذ ویزا می کند. از آنجا که این قانون صرفا شامل افراد 18 تا 69 سال است، حدود 40 میلیون بریتانیایی مشمول آن می شوند.

ناتاشا برتاد، سخنگوی هماهنگی ژان کلود جانگر، نیز ضمن اشاره به اینکه هزینه های اتیاس کمتر از اتسا (سامانه ای مشابه اتیاس برای کشور آمریکا) خواهد بود، تایید نموده است که پس از خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا قوانین مربوط به اتیاس روی گردشگران این کشور نیز اعمال خواهد شد.

علی رغم امید دولت بریتانیا مبنی بر معافیت از هزینه های مربوط به اتیاس، سخنگوی کمیسیون اروپا در مصاحبه با اسکای نیوز گفته است: اتباع تمامی کشورهای خارج از اتحادیه اروپا که قصد سفر به منطقه شینگن را دارند باید به وسیله سامانه اتیاس درخواست خود را داده و هزینه آن را پرداخت کنند. در صورتی که بریتانیا از اتحادیه اروپا خارج گردد، هیچ استثنایی برای این کشور قائل نخواهیم شد.

بر اساس آمار ارائه شده از سوی دفتر آمار ملی، در سال گذشته شهروندان بریتانیایی نزدیک به 73 میلیون بار از اروپا بازدید نموده اند. این آمار نشانگر افزایش سه درصدی نسبت به سال پیش از آن یعنی سال 2016 است.

تحقیقات صورت گرفته روی آژانس های مسافرتی نیز نشان می دهد که هر ساله بیش از 400 میلیارد پوند به وسیله مسافران بریتانیایی در اروپا مصرف می گردد. از میان ده کشور پربازدید به وسیله بریتانیایی ها، نه کشور جزو اتحادیه اروپا هستند.

منبع: همگردی
انتشار: 15 دی 1401 بروزرسانی: 15 دی 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1541

به "هزینه خروج از اتحادیه اروپا دامن گردشگران بریتانیایی را می گیرد (تور اروپا ارزان)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه خروج از اتحادیه اروپا دامن گردشگران بریتانیایی را می گیرد (تور اروپا ارزان)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید