نظر پلوسی در خصوص تهدیدهای انتخاباتی روسیه و چین

به گزارش سفر به هند، ایسنا نوشت: پس از انتشار یک گزارش اطلاعاتی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا با دفاع از اظهارات خود گفت، تهدیدها از جانب روسیه، چین و ایران برای مداخله در رقابت ریاست جمهوری یکسان نیست. طبق این گزارش، روسیه برای ضربه زدن به جو بایدن کوشش دارد و چین و ایران امیدوارند که ترامپ در انتخابات ببازد.

نظر پلوسی در خصوص تهدیدهای انتخاباتی روسیه و چین

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

نانسی پلوسی، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا در مصاحبه با شبکه خبری سی ان ان گفت: اینها برابر نیستند. جامعه اطلاعاتی باید اطلاعات بیشتری از آن ارائه دهد. روسیه به شکل فعال و 24 ساعت شبانه روز در انتخابات ما مداخله می نماید. آنها این کار را در 2016 هم انجام دادند و اکنون هم انجام می دهند.

پلوسی پیشتر در مصاحبه با فاکس نیوز ساندی گفت: من همیشه منتقد چین بوده ام اما اینکه کوشش های چین و روسیه برای مداخله انتخاباتی برابر دانسته گردد، تمام حقیقت نیست. تا زمانی که آنها تمام حقیقت را درباره روسیه نگویند، هر طور که بخواهند می توانند آن را پنهان نمایند اما مردم آمریکا باید بدانند.

رئیس دموکرات مجلس نمایندگان آمریکا اضافه نمود: آنها می گویند چین بایدن را ترجیح می دهد، ما این را نمی دانیم اما این چیزی است که آنها می گویند اما آنها واقعا دخالتی در انتخابات ریاست جمهوری ندارند.

دولت آمریکا و دموکرات های عضو کنگره بر سر اینکه آیا این کشورها باید یکسان در نظر گرفته شوند یا خیر، اختلاف نظر دارند. دموکرات ها استدلال می نمایند که هشدار درباره مداخله انتخاباتی نباید کوشش های مداخله جویانه روسیه را با اقدامات چین و ایران یکسان در نظر بگیرد.

312 311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 509

به "نظر پلوسی در خصوص تهدیدهای انتخاباتی روسیه و چین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر پلوسی در خصوص تهدیدهای انتخاباتی روسیه و چین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید