نرخ هتل ها در ایام نوروز گران تر می گردد؟!

به گزارش سفر به هند، پیشکسوت صنعت هتلداری درباره افزایش نرخ هتل ها در نوروز گفت: هتلداران در ایام نوروز با افزایش نرخ هتل ها می خواهند کمبود درآمدهای خود را جبران نمایند، موضوعی که بسیاری از گردشگران را از رفتن به این اماکن منصرف نموده و ضربه ای بزرگ به این صنعت می زند. کیومرث عالی زاده در گفت و گو با خبرنگار ایسنا درباره نرخ هتل ها در نوروز با بیان اینکه صنعت هتلداری پیشرفت های خوبی داشته، اضافه نمود: اگر واقعا دولت با صنعت گردشگری و هتلداران همکاری کند، می توان با رفع کردن مسائل به استانداردهای جهانی در این صنعت رسید.

نرخ هتل ها در ایام نوروز گران تر می گردد؟!

هتل ها به رونق مالی یاری خواهند کرد

وی اضافه کرد: در صنعت گردشگری و هتلداری، احتکار، محدودیت زمان، زمین و سرمایه گذاری وجود ندارد و احتیاج مبرمی به تجهیزات و ادوات پیشرفته برای هتلداری نیست.

عالی زاده با تاکید بر اینکه در این حوزه به شرط حمایت دولت می توان کارهای زیادی انجام داد، اعلام کرد: هتلداری یک صنعت فراملی است و متاسفانه آن گونه که باید این حوزه از سوی دولت مورد توجه قرار نمی گیرد.

این پیشکسوت صنعت هتلداری توضیح داد: ارزش های اضافه کرده بر نرخ هتل ها که هتلداران در این شرایط مالی و کمبود مسافر در هتل ها باید پرداخت نمایند موجب ناامیدی آن ها در فرآیند توسعه این صنعت در کشور شده است.

موانع پیش روی صنعت هتل داری

عالی زاده، رقابت ناسالم را از جمله مهمترین مسائل پیش روی صنعت گردشگری دانست و یادآور شد: رقابت در صنعت هتلداری کشور به صورت اصولی و درست پیش نمی رود و متولی برای توسعه و انسجام یافتن این حوزه وجود ندارد.

این هتلدار پیشکسوت با بیان اینکه آموزش مهمترین شرط هتلداری است، یادآور شد: برای آموزش هتلداران هیچ هزینه ای نمی گردد و در صورتی که اگر این صنعت در کشور توسعه یابد، می تواند منجر به اشتغال زایی گردد.

وی با بیان اینکه صنعت هتلداری یک زنجیره است که حلقه های متعدد دارد، تاکید نمود: اگر شرایط برای هتلداران تسهیل گردد، قطعا هتل ها می توانند اثر مثبتی بر رشد گردشگری داشته باشند.

منبع: ایسنا

منبع: همگردی
انتشار: 21 دی 1401 بروزرسانی: 21 دی 1401 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1545

به "نرخ هتل ها در ایام نوروز گران تر می گردد؟!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نرخ هتل ها در ایام نوروز گران تر می گردد؟!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید