نحوه معین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد

به گزارش سفر به هند، نحوه مشخص بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران شیوع و ادامه بیماری کرونا به وسیله هیأت امنای صندوق رفاه دانشجویان مصوب و اعلام شد.

نحوه معین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، بر اساس مصوبه هیأت امنا صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم و به منظور مساعدت با دانشجویان شاغل و دانش آموختگان بهره مند از تسهیلات اعطایی صندوق رفاه دانشجویان وزارت علوم در دوران پاندمی بیماری کرونا که منجر به تعطیلی آموزش حضوری و به تبع آن افزایش سنوات تحصیلی آموزشی برای تعداد زیادی از دانشجویان شده است مقرر شد:

دانشجویان مشغول به تحصیل در دوره شیوع بیماری کرونا و بعلاوه دانش آموختگانی که در این دوره به زمان معین شرایط بدهی تسهیلات دریافتی از صندوق رفاه دانشجویان رسیده و فاقد دفترچه اقساط باشند، دو نیم سال تحصیلی به سنوات مجاز معین شرایط بدهی آن ها اضافه گردد.

دانشجویان و دانش آموختگانی که دارای دفترچه اقساط هستند و تاریخ اولین سررسید اقساط بدهی آنان تا تاریخ ابلاغ این مصوبه فرا نرسیده است (23 مرداد 1400) نیز مشمول بند الف خواهند شد. مدت اجرای این مصوبه از زمان ابلاغ تا سرانجام سال تحصیلی 1401-1400 است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 آبان 1400 بروزرسانی: 19 آبان 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1209

به "نحوه معین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه معین بدهی و چگونگی بازپرداخت وام های دانشجویی در دوران کرونا اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید