مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

به گزارش سفر به هند، در زمان بازدید از این مرکز در تور چنگدو به هیچ عنوان به پانداها غذا ندهید. غذای شما برای آنها مناسب نیست و باعث می شود پانداها مریض شوند. از بامبوهای موجود در مجموعه هم برای غذا دادن به پانداها استفاده نکنید. مسئولین مراقبت از پانداها با رژیمی مشخص به آنها غذا می دهند.

مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

روی نرده ها یا دیگر مکان های خطرساز ننشینید و نایستید و از حصارها بالا نروید. لطفا روی صندلی هایی که در محوطه برای مسافران تور چین مهیا شده اند بنشینید.

شما می توانید عکس برداری کنید اما اجازه استفاده از فلش را ندارید. چشمان حیوانات، به خصوص توله پانداها، در برابر فلش و نور شدید فوق العاده آسیب پذیر هستند.

رفتن به مرکز تحقیقات پاندا در تور چنگدو فوق العاده آسان است. این مرکز در فاصله حدودا 10 کیلومتری شمال چنگدو در کوهستان فوتو قرار گرفته است. رودخانه ها، دریاچه ها، نهرها، چمن زارهای سبز و تزئین شده، جنگل های سرسبز بامبو، لانه های مصنوعی، صخره ها و غارها، همگی طراحی شده اند تا محیط طبیعی زیستگاه پانداها را شبیه سازی کنند. مرکز پرورش پاندا همچنین میزبان دیگر گونه های در معرض خطر شامل پانداهای قرمز، قوها، طاووس ها، پرنده ها، پروانه ها و صدها نوع حشره است. بسیاری از مسافران تور چین مرکز تحقیقات پاندا چنگدو را بهترین مکان در کل دنیا برای نزدیک شدن به پانداهای غول پیکر نادر می دانند. بازدیدکنندگان می توانند از نزدیک پانداها را در سنین مختلف ببینند که در حال استراحت، غذا خوردن، نوشیدن و بازی کردن با همدیگر هستند. مسافران همچنین می توانند پانداهای ماده را ببینند که از توله هایشان مراقبت می کنند.

منبع مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)

انتشار: 12 بهمن 1400 بروزرسانی: 12 بهمن 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1297

به "مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)" امتیاز دهید

1 کاربر به "مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: مرکز تحقیقات و پرورش پاندا چنگدو (چین)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید