مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

به گزارش سفر به هند، درست از همان روز آدینه، که خانواده محمد امین می خواستند برای صرف صبحانه به خانه مادرعظیم او بفرایند؛ ناپدید شدن ناگهانی محمد امین نه تنها برنامه روز آدینه خانواده را بر هم زد، بلکه از آن روز تا حالا آرامش و خواب و خوراک را از پدر و مادر محمدامین گرفت. حالا غمی عظیم روی شانه های آن ها سنگینی می نماید که شاید تا آخر عمر همراهشان باشد.

مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

پزشکی قانونی در گزارش معاینه جسد گفته است که محمدامین با هفت ضربه چاقو به قتل رسیده است که یکی از ضربه ها به قلب او اصابت نموده بود.

مادر محمدامین در خصوص حالت های پسرش در روز های آخر عمرکوتاه او می گوید: چند روزی بود که محمدامین حال خوبی نداشت. غذا نمی خورد و در روز چندین بار بالا می آورد. او را به دکتر بردیم و تشخیص پزشک این بود که او به شدت از چیزی ترسیده است. اول فکر کردم پسرم سرماخورده یا کرونا گرفته است، اما بعد فهمیدم که او خیلی ناراحت بود. دکتر می گفت انگار کسی او را تهدید نموده است و از ما خواست او را نزد روانپزشک ببریم.

جهت دریافت خدمات پتینه نقاشی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از خبرنگاران، دوم آبان ماه سال جاری، وقتی پدر و مادر محمدامین 13 ساله تبریزی از خواب بیدار شدند فکرش را هم نمی کردند پسرشان به قتل رسیده باشد.

منبع مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟

انتشار: 24 مهر 1400 بروزرسانی: 24 مهر 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1179

به "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟" امتیاز دهید

4 کاربر به "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟" امتیاز داده اند | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: قضیه قتل فجیع دانش آموز 13 ساله تبریزی؛ چرا محمد امین از خانه بیرون رفت؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید