مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

به گزارش سفر به هند، قطر درب نوشابه فقط 2.5 سانت است، بنابراین هر طرحی که انتخاب می کنید باید در این فضای 2.5 سانتی جا بگیرد. برای درست کردن این کاردستی با درب نوشابه فلزی به لوازم زیر احتیاج دارید:

مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

ساخت جاکلیدی با درب فلزی نوشابه یک ایده بسیار کاربردی و زیبا و کم هزینه است. برای طرح داخل درب می توانید از استیکرهای دایره ای کوچک استفاده نموده یا هر طرح خلاقانه ای که مد نظر خودتان است را انتخاب کنید.

برای خلاقیت بیشتر می توانید از اسپری رنگ استفاده نموده و درب فلزی بطری را به رنگ مورد علاقه خود درآورید. این طرح شکل جاکلیدی یا جاسوئیچی شما را بسیار جالب تر نشان خواهد داد.

پس از چسباندن عکس ها، درب ها را برگردانید و پشت هر کدام یک عدد آهنربای دکمه ای نصب کنید. بجای آهنربا، می توانید از پونز نیز بهره ببرید. البته پونز فقط برای نصب روی تابلوی اعلانات مناسب است. برای این کار کافی است سر پونز را به پشت درب بطری بچسبانید و اجازه دهید تا چسب کاملا خشک گردد. پس از خشک شدن درب های پونز دار را روی تابلو بچسبانید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، قطر داخل درب نوشابه حدود 2.5 سانتی متر است. بنابراین عکس ها را نیز باید با همین قطر ببرید تا کاملا فیت درب باشند. یک قطره چسب وسط درب فلزی ریخته و عکس های بریده شده را داخل آن بچسبانید.

منبع مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه

انتشار: 2 دی 1400 بروزرسانی: 2 دی 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 1253

به "مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: ساخت کاردستی با درب نوشابه فلزی، معرفی دو ایده خلاقانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید