وعده جذاب گل محمدی به طرفداران پرسپولیس

به گزارش سفر به هند، یحیی گل محمدی پس از پیروزی سه بر یک پرسپولیس مقابل الریان قطر یک وعده جذاب به طرفداران داد اما برای تحقق آن شرط گذاشت.

وعده جذاب گل محمدی به طرفداران پرسپولیس

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس پس از بازی با الریان با تاکید بر اینکه پس از جلو افتادن الریان و سرانجام نیمه اول، اعتماد به نفسمان را از دست ندادیم گفت: بازیکنان پرسپولیس توانستند از لحاظ ذهنی آماده نیمه دوم شوند و خوشبختانه نتیجه خوبی هم داشت.

سرمربی پرسپولیس ادامه داد: از همه بازیکنان به خاطر اینکه تسلیم نشدند تشکر می کنم. آن ها تا آخرین لحظه مبارزه کردند.

وی با تاکید بر اینکه بازیکنان پرسپولیس با ذهنیت برنده وارد زمین می شوند و زحمت زیادی می کشند گفت: فکر می کنم تیم خوبی هستیم. یک تیم جنگجو که تا آخرین لحظه تسلیم نمی شود.

سرمربی پرسپولیس با بیان اینکه به خاطر طرفداران انگیزه زیادی داریم و بخش عمده انگیزه ما به این برمی شود که دوست داریم طرفداران شاد و خرسند باشند گفت: در این چند ساله پرسپولیس در لیگ قهرمانان عملکرد خوبی داشته است. تیم های حاضر در لیگ قهرمانان هزینه های خیلی زیادی نموده اند و دنبال این هستند که قهرمان آسیا شوند. ما هم بالاخره با آن ها شانه به شانه حرکت می کنیم و می توانیم مدعی قهرمانی باشیم اما به شرطی که امکانات فراهم شود و مسائل حل شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 30 اردیبهشت 1400 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 970

به "وعده جذاب گل محمدی به طرفداران پرسپولیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وعده جذاب گل محمدی به طرفداران پرسپولیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید