چرا قطری&zwnjها به میثاقی ویزا ندادند؟

به گزارش سفر به هند، بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال اسیا فقط عکاسان تیم حق تهیه ویدئو از تمرین را دارند، آن هم برای پخش در رسانه باشگاه. هنوز معین نیست که سفر میثاقی به قطر انجام می گردد یا نه. اگر هم او به قطر رفته باشد احتمالا اجازه فیلمبرداری را نخواهد داشت.

چرا قطری&zwnjها به میثاقی ویزا ندادند؟

همراه ما باشید و با تور قطر ارزان از مروارید خلیج فارس دیدن کنید و زیبایی های شهر دوحه را در خاطراتتان ثبت کنید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، محمد حسین میثاقی که اسمش به عنوان گزارشگر صداوسیما در لیست 60 نفره باشگاه پرسپولیس بوده است نتوانسته ویزای قطر برای سفر به این کشور را دریافت کند.

ماجرا از این قرار است که نام او،حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر و هاشمی تهیه نماینده فوتبال برتر و یک عکاس به نمایندگی از رسانه ها در لیست 60 نفره بوده است .علاوه بر این مهدی ریاضتی عکاس-فیلمبردار تیم و کاوه علی اسماعیلی مدیر روابط عمومی باشگاه هم همراه تیم به دوحه رفته اند.

ظاهرا کنفدراسیون فوتبال آسیا وقتی نام سه نفر را از تلویزیون می بیند حساس می گردد که چرا ایرانی ها عادت دارند بدون حق پخش و عقد قرارداد، تصویر اختصاصی از تمرین یا بازی بگیرند!به همین دلیل ویزای میثاقی را صادر نمی نمایند و در اولین تمرین هم به حجازی گزارشگر واحد مرکزی خبر هشدار می دهند که تصویربرداری از تمرینات برابر با بازگشت به تهران است!

بر اساس مقررات کنفدراسیون فوتبال اسیا فقط عکاسان تیم حق تهیه ویدئو از تمرین را دارند،آن هم برای پخش در رسانه باشگاه.هنوز معین نیست که سفر میثاقی به قطر انجام می گردد یا نه.اگر هم او به قطر رفته باشد احتمالا اجازه فیلمبرداری را نخواهد داشت.

حسین قدوسی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 آذر 1399 بروزرسانی: 30 آذر 1399 گردآورنده: tour-india.ir شناسه مطلب: 680

به "چرا قطری&zwnjها به میثاقی ویزا ندادند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا قطری&zwnjها به میثاقی ویزا ندادند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید